poniedziałek, 28 marca 2022

To czego nam najbardziej potrzeba

Być może ktoś będzie polemizować, ale jestem przekonana, że świat potrzebuje obecnie przede wszystkim pokoju - we wszelkich wymiarach.

Pierwsza z moich ukraińskich zakładek. Na pewno nie ostatnia. W ogóle uświadomiłam sobie wczoraj, że - jak nigdy - mam zaczęte (i w robocie) trzy projekty 😂.

Zakładka niemal najprostsza z możliwych. Pokazałam już ją na fb, bo tam już dawno zarzuciłam pokazywanie wszystkich zakładek i zawieszek i pojawiają się tylko okazjonalnie.

Zbliżenie napisu.

i jeszcze raz ;)


Dobrego tygodnia wszystkim.


6 komentarzy:

  1. Bardzo piękne są te przechodzące odcienie błękitu. Ale literki pozostają dla mnie tajemnicą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc nie do końca udało mi się zrobić to, co sobie wymyśliłam, jeśli chodzi o błękity.
      A literki czyta się tak, jak na zakładkach z zabawy Pascha 2021-22, tylko napis oczywiście inny... Pomiędzy trzeba czytać....

      Usuń
  2. Peace... ciekawa, intrygująca bo nie oczywisty jest ten napis, trzeba sie dobrze przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.