czwartek, 10 sierpnia 2023

Niezapominajki - nie zapominajmy

 Niezapominajki przekwitły już chyba dawno. Ale u mnie jeszcze są.
Niech powiedzą wszystkim, że nie zapominam, tylko nie byłam w stanie pisać.


 Zdjęcie jest podwójne, bo zakładka ma dwie strony - to plusik dekupażu, że można na każdej stronie poszaleć.
Zakładka z tych wąskich, bardzo oszczędna w formie, bo nie ma żadnych dodatkowych dziurek czy wymyślnych zakończeń. Myślę, że kwiatki wyszły fajnie, choć po drodze nie byłam do końca pewna jak to będzie.

Ogonek też wydaje mi się ciekawy  (tu duży uśmiech i przymrużone oko).

 


12 komentarzy:

  1. Piękna zakładka. Lubię niezapominajki, nawet sobie posiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojego doświadczenia wynika, ze będziesz je miała wszędzie :).

      Usuń
  2. Urocza zakładka, a te niezapominajki nadają jej niepowtarzalności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kwiatuszki maja niezwykły urok. Kto ich nie lubi?:)
    Cudna zakładka!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taka sama, jak moja :). Bardzo uprzyjemnia lekturę.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.