piątek, 25 sierpnia 2023

Do zabawy wielkanocnej

 Sierpień się kończy, wypada pokazać coś z serii wielkanocnej.

Jest to (niespodzianka, prawda?) zakładka z błękitami (ładny ten błękit).

Wiem, że kolorami przypomina poprzednio pokazaną, ale wcale ich nie robiłam jednej po drugiej.

To jest raczej tak, że przeważnie mam trochę nici w pudełeczku pod ręką, z którym też wyruszam w podróże i czasem mam jakiś ograniczony zestaw kolorów. A czasem pewne kolory tak mocno we mnie siedzą, że do nich wracam i powstaje coś podobnego do zrobionego wcześniej. Tutaj takim elementem są też te niby koraliki czyli sznureczki naprzemiennych krzyżyków w dwóch kolorach. Jak poziomki naniznane na źdźbło trawy....

I jeszcze logo zabawy u MoonPrimitive. (link w kolumnie po prawej stronie)


 


6 komentarzy:

  1. Cudna. Te kolory fantastyczne. Do wielkanocnej zakładki pasują, ale ja dalej widzę niebo nad moim polem - po żniwach. Tyle wokół mnie miodowych, złotych, ciepłych barw przeplatanych czystym błękitem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Też mi się podoba takie zestawienie kolorów. Za oknem mam jednak na szczęście jeszcze sporo zieleni - nawet trawniki są zielone po deszczach i chłodniejszych nocach. Ale niebo jest takie wyblakłoniebieskie.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.