środa, 16 sierpnia 2023

Bogactwo kolorów

 Ostatnie miesiące zaowocowały serią zakładek odznaczających się dużą ilością koloru. Ja wiem, że to w zasadzie o wielu moich zakładkach można powiedzieć ale tutaj jakoś miałam poczucie powtarzalności, podobieństwa. 

Dziś pokażę pierwszą z nich. System kolorowych kreseczek, z których się składa nie jest u mnie nowy - ale, jak zawsze, każda zakładka jest inna. Mam wrażenie ,ze udało się utrzymać zasadę niełączenia kreseczek w tym samym kolorze, nawet narożnikiem się nie stykają. Pewną trudnością jest też zawsze niekończenie dwóch sąsiednich pasków na tym samym poziomie (a absolutnie już pilnowanie, by nigdzie trzy nie kończyły się w jednej linii).

Tutaj warto zauważyć brak dodatkowego obramowania. Zakładka wydaje się przez to szersza. Teraz już nie pamiętam, czy była haftowana nie na kanwie z plastiku, a na zwykłej lnianej, usztywnianej kanwie, która wymaga grubszej nitki (cztery pasemka, a nie trzy). Najpierw wydawało mi się, że to właśnie tez "zwykły" podkład, ale nabrałam wątpliwości i może to jednak plastik. tak czy siak nie sprawdzę bo zakładka powędrowała w świat.

Ale mogę za to okazać jak wygląda na książce. :) Pasuje, prawda?




16 komentarzy:

  1. Interesująca i trochę szalona. Obudzi tych, co zasypiają nad książką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Powinna jeszcze móc uszczypnąć w palec 🤓.

      Usuń
  2. Zakładka wygląda interesująco, skłania do zastanowienia się czy pod tymi kolorami nie został ukryty jakiś napis. Pozdrawiam serdecznie Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O. Nie wpadłam na to. :). Tutaj napisu nie ma. Chyba że cos wyszło niechcący. 😅🤣

      Usuń
  3. Bardzo oryginalna ta zakładka. A jej kolorystyka mnie zachwyciła i nasunęła skojarzenia z posypką do ciasta (chyba będę musiała coś upiec na weekend :O ). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jakie ciekawe skojarzenie. Smacznego :) 🤠🥮🍪

      Usuń
  4. Bardzo energetyczna ta zakładka, super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasie haftowania też się energia udzielała :)

      Usuń
  5. Pełna optymizmu tą zakładka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie prezentuje się ta zakładka :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo optymistyczna i ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.