środa, 23 sierpnia 2023

Klimaty żniwne - c.d.

 Trwamy w kolorystyce z grubsza żniwnej. Albo też w kolorystyce sierpniowych wakacji nad wodą. Co komu pasuje :).


Wygląda na to, że taką symetryczną przeplataną zakładkę zrobiłam poprzednio pod koniec września ubiegłego roku. A był czas, że powstawały niemal wyłącznie tak robione 😁. Jednak człowiek się zmienia.

Te przeplatanki fajnie się robi i zawsze zaskakują na końcu. Czasem tylko trzeba dokładnie liczyć dziurki, bo o pomyłkę nietrudno i trzeba pruć....

Pozdrawiam :)

 

10 komentarzy:

  1. Maki i chabry w zbożu :). To pejzaż wakacji u dziadków na wsi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe miałam wakacji na wsi u dziadków, ale obraz mi się całkowicie zgadza. :)

      Usuń
  2. Błękit nieba nad ścierniskiem:))) czyli po żniwach:)))
    Cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy tym upale to i po żniwach słonecznie i świetliście ;).

      Usuń
  3. Śliczna zakładka Agatko. Dziewczyny mają czasami wplecione kolorowe warkoczyki, tak jakoś dziś pomyślałam o blondynce z niebieskim warkoczykiem, a może to chabry we włosach. Kwiaty we włosach potargał wiatr... Nie zawsze bywa tak jak w piosenkach, ale nutka też ładna. Pozdrawiam Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, podoba mi się ten obraz warkoczyków. Serdeczności

      Usuń
  4. Rzeczywiście kolorami przypomina kwiaty w zbożu. W sam raz na trwające w owym czasie dożynki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku w sumie nie miałam czasu powędrować na pole z chabrami, które mam tu niedaleko...

      Usuń
  5. Eee ekstra , naprawdę ciekawie to wygląda, folklorystycznie trochę

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.