sobota, 12 sierpnia 2023

Z grubsza pięćsetna

Ściśle rzecz biorąc, jest to pięćsetne zdjęcie z zakładka / zakładkami. Czyli pięćsetkę już przekroczyłam kilka zakładek temu, bo pierwsze zdjęcia bywały grupowe, a parę zakładek "zgubiłam" bez zdjęcia.

Zakładka dekupażowa w stylu folkowym. Chyba pierwszy raz w takim stylu :).

I co gorsza nie wiem, czy trafiła ostatecznie do rąk osoby, do której miała trafić. 


Dwa zdjęcia, bo tu strona lewa i prawa jest :). Podoba mi się to ptaszydło. I ogonek zakładki. ;) I w sumie te kwiatuszki też fajne. Wyszło optymistycznie.

Wzór zakładki składany z tych elemencików, o ile dobrze pamiętam.

I to by było na tyle dzisiaj ;).

14 komentarzy:

  1. Ptaszysko :))). Przeczytałam: PIĘĆSETLETNIA ::P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I teraz nie wiem jak zareagować :).
      Bo starsza pani jestem dla niektórych, fakt. Ale aż tak?

      Usuń
    2. eee, myślałam, że znalazłaś jakąś na strychu albo gdzieś... a potem przeczytałam jeszcze raz :)))

      Usuń
    3. Dobre :)
      (nie mam strychu:( )

      Usuń
  2. Cooooo? 500 zakładek? Ale wyczyn. Gratuluję wytrwałości i zamiłowania. Piękna zakładka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, na tyle lat to chyba nie jest jakoś szczególnie dużo.

      Usuń
  3. To już potężny dorobek. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie wiadomo kiedy tyle się zrobiło :). Dzięki.

      Usuń
  4. Wow.... a ja z moich może 20tu się cieszę haha 😅🤣 gratuluje i chyle czoła!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty robisz wielkie liczby w metryczkach i sloikach :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.