poniedziałek, 14 sierpnia 2023

Na polu

 Bardzo letnia zakładka. Wydaje mi się, żze jedna z ładniejszych, które zrobiłam. Skromne tło podbija jej urodę.


Fajnie było wrócić do uporządkowanego, ale bogatego wzoru. Podobają mi się ostatnio kreski składane z takich pojedynczych krzyżyków w dwóch kolorach - wyglądają jak naszywane koraliki, niektóre kolory zdają się wyskakiwać z tła.

I może do tego pocztówka z lipca? Widok na opactwo w Lubiążu. Podoba mi się ta ostrość na trawy z przodu i reszta zdjęcia jakby nierealna. Swoją drogą - miejsce warte odwiedzenia, w któryś wrześniowy weekend ma być możliwość wejścia również do biblioteki.




6 komentarzy:

  1. Ciekawie się prezentuje ta zakładka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pozdrawiam. Gorąco - w każdym znaczeniu ;).

      Usuń
  2. Piękna zakładka. Taka polno-żniwna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakładka rzeczywiście ciekawa ale i miejsce na fotografii jak zawsze pokazujesz interesująco!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam czegoś ciekawego, a ze byliśmy na rekolekcjach niedaleko....

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.