poniedziałek, 21 sierpnia 2023

Święci od Izy

 Znacie Izę i jej śliczne obrazki, prawda?

Od paru dni jesteśmy dumnymi posiadaczami takich dwóch cudeniek.

 Leżą sobie na stole, wołają błękitem i czerwienią (niestety aparat zrobił z czerwieni coś między różem a purpurą) i wywołują uśmiech i mnóstwo ciepłych myśli. Czekają sobie cierpliwie na mój czas na wyjazd do panów od ramek i na pomysł co do koloru passepartout. Niepowtarzalna kreska Izy i wielkie serce. Moja ogromna radość. Wdzięczna jestem Izie bardzo, za propozycje namalowania tych obrazków w ramach wymiany.

A do kompletu jest jeszcze zakładka. To od takich zakładek i obrazków z suszonych kwiatków zaczynałam już jakoś czas temu obserwować bloga Izy i podziwiać niezwykły talent Osoby, która takie cudeńka z kwiatków wymyśla. 😁
Od razu powiem, że zakładka chyba też poczeka na ramkę, bo najzwyczajniej w świecie żal mi ją popsuć, taka jest urocza.


Zdjęcie (znowu!) nie oddaje w pełni uroku zakładki. Ale jest tu stokrotka, jeden z moich ulubionych kwiatuszków. 

Takie prezenty, dane z serca, naprawdę osładzają trudy życia. Dzięki, Izo, jeszcze raz.




16 komentarzy:

  1. Masz racje Agatko - rękodzieło Izuni to prawdziwe arcydzieło. Sama mam od niej dwa obrazki, na które wręcz nie mogę się napatrzeć. A jej zakładki do książki używam wymiennie z tą otrzymaną od Ciebie. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Iza zachwyca starannością wykonania i pomysłami.
      Miło mi, ze używasz mojej zakładki (znaczy ona jest Twoja teraz :) )

      Usuń
  2. Wspaniałości. Izunia robi prawdziwe cudeńka. Każde rękodzieło to coś wyjątkowego. Pozdrawiam Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam rękodzieło Izy. Mam też pięknego anioła w złocie. A zakładka pierwsza klasa. Fajnie móc poobserwować takich zdolnych ludzi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podziwiam różne talenty, które poznałam dzięki blogom.

      Usuń
  4. Agajko, dziękuję za tak miłe słowa. Tak ich wiele:)
    To była cudowna wymianka.
    Moja (Twoja:)) zakładka towarzyszy mi codziennie. Ja również dziękuję z całego serca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście pogodnie się robi na sercu na widok tych obrazków.

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooo super .... 💚💙💜 Iza to wielka zdolniacha !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.