wtorek, 16 stycznia 2024

W kropeczki, ale nie biedronka

Co jakiś czas mam przemożną ochotę zrobić zakładkę w kropeczki. Oczywiście kropeczki krzyżykowe. To bardzo odprężająca zabawa. 👧

Tym razem kropeczki są nieco mieszane, pojedyncze i poczwórne.

Do tego momentu haftowało się odprężająco.

Ale wymyśliłam, że będzie coś inaczej o dodałam rameczkę do każdej poczwórnej kropeczki. Tu trochę bolały palce i trzeba było pilnować się, żeby niczego nie przegapić. Takie ramki jednak zawsze dodają wyrazu i nawet uroku - a przynajmniej mnie się tak wydaje.

To jest zakładka jeszcze z października, już nie tak wielkie mam spóźnienie. Ale czas jakoś nie sprzyja haftowaniu teraz.

10 komentarzy:

  1. Urocza, fajnie, że jest taka kolorowa. Pozdrawiam Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moc serdeczności. Kolory to jedna z zalet tego wzoru, jeśłi można mówić o wzorze.

      Usuń
  2. Bardzo wesoła. Zatytułowałabym ją: "szalone piksele".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalone :D. Właśnie widzę że mam w zapasie jeszcze jedną w tym stylu. I zawsze wychodzi inaczej :).

      Usuń
  3. Przypomina ruchliwą arterię nocą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim telefonie też dość ciemne jest to zdjęcie. Tak naprawdę zakładka jest radośnie umiarkowanie jasna.

      Usuń
  4. Piękna jest, kojarzy mi się z tym ekranem co kwidys widniał w telewizorze jak skończyła się emisja programów haha

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.