niedziela, 14 stycznia 2024

Wężykiem :)



Nie da się pominąć skojarzenia ze słynnym skeczem z Kabaretu Dudek z Janem Kobuszewskim i Wiesławem Gołasem. 😁😁.

Tytułowy wężyk to jednak nie podkreślenie, a podstawka pod telefon. Kiedy ostatnio zamawiałam słonie i żyrafy, wpadł mi w oko tez wąż i wzięłam go trochę na próbę, bo ten kształt na pierwszy rzut oka taki hm...

Obłości mają jednak swoje uroki. Szybko też uznałam, że to jest kształt dobry na wzór w różyczki. Trudno byłoby chyba użyc tu serwetki "ciągłej", choc oczywiście nie jest to niemożliwe. Miejscami jest jednak wąsko.


Ciekawa jestem kto wymyślił tak wdzięczny i elegancki  kształt. Popatrzcie jakie to ładne.


Wężyk jest też zdekupażowany pod spodem. We wszystkich spodnich zakamarkach.



I jeszcze zdjęcie z podstawką pod kubek w roli telefonu. Stojak, choć wydaje się stosunkowo wąski, jest dość stabilny.


Oczywiście powędruje na kiermasz misyjny. W Afryce są węże.


Jeśli zaś ktoś nie pamięta/nie zna wspomnianego skeczu, można obejrzeć go np. tutaj:







12 komentarzy:

  1. Wężyk bardzo elegancki i podejrzewam, że pracochłonny. W ogóle sobie nie wyobrażam wklejania serwetki w to najwęższe przewężenie (nomen omen :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się miło klei, czas mija jak przy wywoływaniu zdjęć, czyli nie wiadomo kiedy :). Trudne by to było z całą serwetką i frustrujące, fakt.
      Właśnie zobaczyłam, że nie ma zdjęcia "od spodu". Nadrobię :).

      Usuń
  2. Znakomity stojak Agatko, podziwiam wykonanie, musiałaś się sporo nagimnastykować. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten wąż, znowuż zadziwiasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafił się, to wzięłam :).
      (A w ogóle to jakoś nie lubię węży).

      Usuń
  4. Przecież to zegarmistrzowska robota!!! Nie tylko wężyk udekorowany, ale i boczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I boczki, i spód (dołożyłam zdjęcie). Ale on nie jest taki malutki.

      Usuń
  5. Świetny wąż. Chociaż nie wiem dlaczego, ale mnie się on bardziej kojarzy z tasiemcem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to już nie wiem. Wąż zdecydowanie :). Kupowany w towarzystwie słoni.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.