sobota, 20 stycznia 2024

Koniki

 Drewniane bazy w formie koników to bardzo wdzięczny materiał. Co prawda trzeba pilnować, by na wąskich biegunach serwetka się nie podarła, ale ten kształt rekompensuje wszystko. 

W tym roku przygotowałam takie zawieszki dla przyjaciół i w sumie żałuję, że nie kupiłam ich więcej.

Niestety widzę teraz, że zdjęcia robione był w pośpiechu....



 Nie pamiętam już, czy ten pojedynczy konik to dwa różne, czy dwie strony tego samego.

W tym roku kupiłam woreczek drewnianych koralików w pastelowych kolorach (dwie czy trzy wielkości), które doskonale sprawdziły się przy zawieszkach.


15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Już sam kształt jest radosny.
      Kojarzą mi się z konikiem Garbuskiem i Dziadkiem do orzechów.

      Usuń
  2. Konik na biegunach to jeden z motywów, które bardzo lubię:) Cudne zawieszki... i na choinkę, i na klameczkę czy gałeczkę od szafki. ozdoba na cały rok:)
    Serdecznie pozdrawiam Agajko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie taka jest idea. U mnie jeden podobny wisi cały rok.
      Uściski. :)

      Usuń
  3. Masz rację, koniki to wspomnienie szczęśliwych chwil...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dziś sobie myślę o koniach mojego Dziadka...

      Usuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że takie surowce można kupić. Już wyobrażam sobie taką stadninę na choince.

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosne, kolorowe koniki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się napracowałaś przy nich

    OdpowiedzUsuń
  7. "Konik, z drzewa koń na biegunach..." :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.