wtorek, 30 stycznia 2024

Teraz kreseczki

 Ewidentnie miałam jakąś "falę" na kolorowe plamki. Poprzednio były kwadraciki, teraz są kreseczki,. Kolorowe. Różnej długości.

Ta zakładka jest z jednej strony kolorowa, ale z drugiej dość jednak stonowana (szczególnie jak pomyśle o tym, co dziś skończyłam haftować, a co niestety poczeka trochę na swoją kolejność). Bardzo dobrze sprawił się dodatek czerni. Zaznaczył charakter i wyciszył nieco. Powiedziałabym: sprowadził na ziemię.

Zakładka z końca października: tylko trzy miesiące opóźnienia.

14 komentarzy:

  1. Jesteś mistrzynią łączenia kolorów. Super Ci to wychodzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie wiem, co ja mam z tą Afryką, ale znów takie skojarzenia - albo z koralikowymi bransoletkami, albo z kolorystyką afrykańskich tkanin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam szeroką, płaską bransoletkę z koralików i to chyba jest uprawnione skojarzenie. Podsunęłaś mi pomysł, by zrobić zaj=kładkę taką jak ta bransoletka :).
      Wydawało mi się, że te kolory są podobne do zakładek s. Judyty, która kiedyś pokazała swoje. A jednak nie. Te jej są takie piękne!
      https://lavieestbelleijatez.blogspot.com/2013/11/o-miedzyczasie.html

      Usuń
  3. Świetna jest ta mozaika z kolorowych kreseczek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brak mi s. Judyty i Jej wartościowych wpisów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Z przyjemnością wczoraj przeglądałam szukając zakładek.

      Usuń
  5. Wow ale masz opóźnienia.... Też bym tak chciala ale mnie już posty zaległe się wykończyły haha.... piękna, lubię takie kolorowe coś, optymistyczna jest !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam. Ale zapas to fajna rzecz.
      Ostatnio sporo kolorów, ale to za jakiś czas wyjdzie na świat.

      Usuń
    2. Ja chętnie zamówię jakąś kolorowa dla siebie bo ostatnio jedna od Ciebie zwinęła mi rodzona mamuska.... heh...

      Usuń
    3. Będę pamiętać :).
      Czuję się popularna cha cha cha

      Usuń
  6. Wygląda jak kadr z filmu nowojorskiej autostrady w deszczu.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.