piątek, 2 lutego 2024

Z gzygzołkiem

To niestety jest przykład, że wyobrażony wzór niekoniecznie da się idealnie przenieść na zakładkę. No i wyszywanie takich zawijasków na zahaftowanej kanwie jest naprawdę męczące.


Niewątpliwie jednak wyszło oryginalnie i całkiem nieźle. No i zakładka poszła w świat, zatem komuś się spodobała - to najważniejsze. Następnym razem rozrysuję sobie takie esy floresy na kartce 😃😁. Bo generalnie chodziło o kontrast tła z tymi zawijaskami. A ja czasem rysuję takie jak czegoś słucham :).

16 komentarzy:

  1. Nawet same kolory bez zawijasków wyglądają interesująco, każdemu co kto lubi. Pozdrawiam cieplutko Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie troche nieoczywiste zestawienie kolorków. Moc serdecznosci.

      Usuń
  2. Cudna! Gzygzołek - słówko zabieram:)))
    Serdeczności Agaja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieraj ;) Ty masz miejscami ich dużo😁.
      Serdecznosci odwzajemniam

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa. Gzygzołek ogromnie mi się podoba i przypomina czarny haft na portretach malowanych przez Holbeina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam wrażenie, ze w planach mógł być i u mnie najpierw czarny. Moze gdzieś mi coś takiego zapadło w podświadomość?

      Usuń
  4. Wiem, jakie to trudne. Właśnie "obszywam" lisa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. I trzeba pilnowac by grubosc tych nitek wychodzila odpowiednio.

      Usuń
  5. Wyszło super i świetnie te zawijaski wyglądają na kolorowym tle. :)
    Te zawijaski, to tak jak konturowanie na haftowanych obrazkach - znam to.
    Bardzo podoba mi się ta zakładka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję. Tak, to jak konturowanie, a na tej plastikowej kanwie czasem trudno przeciągnąć igłę po zahaftowaniu. Pozdrowienia.

      Usuń
  6. Droga Agatko, niech Twoja święta Patronka nieustannie wyprasza dla Ciebie wszelkie potrzebne łaski.

    OdpowiedzUsuń
  7. No, cóż tu powiedzieć. Cudny wzór Ci wyszedł. Coś nowego z tymi zawijasami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No staram się jak mogę po Twoich tak mile mobilizujących komentarzach. :*

      Usuń
  8. Haha fajną jest, taka etniczna 😀 podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.