wtorek, 27 lutego 2024

Czerwone owoce

 Będę wdzięczna za propozycje nazwania tych owoców.

Spodobał mi się jakiś czas temu ten wzór i kupiłam całą paczkę serwetek. Urok kryje się w układzie gałązek i owocków oraz w kolorystyce. To jest bardzo zgaszona czerwień i to co jaśniejsze to różne nasycenie tego zgaszonego koloru. Bliżej bordo czy burgunda, bez ostrości buraczanej czerwieni. W połączeniu z gałązkami mamy stonowane barwy i jednocześnie dynamikę wzoru. Bardzo ciekawie to wygląda.

Na razie pokazuję na zakładce, która powędrowała (z dobrym skutkiem) na kiermasz i szybko chwyciła za serce.


Druga strona jest taka sama - tzn. pewnie układ gałązek nieco inny, ale to już nie ma znaczenia. Brzegi zakładki - jak zawsze - pociągnięte złotą farbą, "ogonek" ze zwykłego sznurka i różowokoralowych koralików w dwóch wielkościach, o ile dobrze pamiętam. Całość całkiem sympatyczna.

Jak sądzicie zatem, czy te niby-borówki (tak, wiem, że na Podkarpaciu borówki to nasze czarne jagody, a nasze borówki, to chyba brusznice) to mają być jakieś konkretne owoce?
😏

14 komentarzy:

  1. Według mnie to jest ostrokrzew okółkowy. https://jelimex.com.pl/produkt/ilex-verticillata-magical-crimson-kolmagicson/ Układ kulek podobny jak na tym zdjęciu. A zakładka bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zakładka z owocami. :)
    Jakby ułożyć zakładkę ogonkiem do dołu, to owoce przypominają porzeczki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, rzeczywiście. Ale jak patrzyłam na tę serwetkę w całości, nie miałam wątpliwości, że ten kierunek jaki jest na zdjęciu jest tym właściwym.

      Usuń
  3. pojęcia nie mam, czy istnieje taka roślina, ale zawsze taki układ mają sztuczne jagody do zimowych kompozycji, te z lakierowanego styropianu... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Agnieszka ma rację. A te lakierowane to włąśńie naśladują :)

      Usuń
  4. Urocza zakładka Agatko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorystycznie bardzo ładna, a jak się zawieruszy, łatwo ją znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja napisałam komentarz wczoraj i pewnie trafił do spamu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Dawno nic nie było w samie a jak akurat nie zaglądałam, to aż dwa komentarze.

      Usuń
  7. Widzę że twórcza jesteś Agato, ja nie pamiętam kiedy ostatnio decoupagowalam....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź po prawie miesiącu.... Dawno i ja nie decoupagowalam

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.