poniedziałek, 5 lutego 2024

Purpurowo

 Ta zakładka miała skończyć motek cieniowanych nici. Skończyła aż za dobrze 😂 trzeba było kombinować z innych motków :). Fiolety i różowości z fioletami zwykle jakoś fajnie wchodzą.

Jak teraz patrzę na zdjęcie, kojarzy mi się z powoli odmarzającą taflą jeziora, do której dochodzą promienie zachodzącego słońca. I cienie drzew się na tę taflę kładą. Ogólnie jakaś taka zimowa ta zakładka jest, a tu za oknem już bliżej wiosny chwilowo chyba. W sobotę było +12°C. Jeszcze pewnie bo maja będzie trochę zimy, no ale dłuższe nieco dni są już super. Przypomniało mi się dziś jak dawno temu zbierałam w lutym bazie (w głębokim śniegu).

Pozdrawiam serdecznie



14 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa. Śliczne fiolety i ten czerwony akcent - cudna!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zadziwiające ile czasem zrobi taka jedna czy druga kropeczka, prawda?

      Usuń
  2. Ciekawa i nieoczywista. U mnie też wykorzystywanie resztek często wiąże się z różnymi niespodziewanie pozytywnymi rezultatami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubie takie niespodzianki. To dodatkowa radość przy tych pracach.

      Usuń
  3. Twoja technika wyszywania jest bardzo fajna. Podoba mi się, że zawsze zaskakujesz czymś nowym. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to czytać, choć uczciwie mówiąc czasem chyba elementy się powtarzają...

      Usuń
  4. Bardzo ciekawa ta zakładka Agato, bo zestawienie kolorow I ten labirynt rozpadający się też fajnie wygladaja. Ja bardzo lubię Twoje zakładki, lubię je mietolic w rękach w trakcie czytania haha 😀😃🙂

    Błogosławieństwa na każdy dzień z racji dzisiejszych imienin 💚💙💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Też miałam skojarzenie z rozpadającym się labiryntem :D :D
      (I nawzajem ♥♥)

      Usuń
  5. Śliczna, a te kropeczki są po prostu urocze. Pozdrawiam, a jednocześnie przesyłam moc serdecznych życzeń z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że pamiętasz. Kropeczki to czasem bardzo przydatny element.

      Usuń
  6. Fajna zakładka! Też lubię róże i fiolety 😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Ja bardziej fiolety niż róże. Ale taki łososiowy czasem fajnie wygląda ;).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.