wtorek, 6 lutego 2024

Schodki

Chorowanie wyłącza mnie trochę z tempa dnia, ale na szczęście nie jest tak poważne, bym nie mogła nadrabiać zaległości blogowych.

Zakładka w schodki brzmi może dziwnie, ale to było moje skojarzenie, gdy popatrzyłam na zdjęcie. Ewentualnie można pomyśleć o jakiejś gąsienicy albo o widzianym z góry korytarzu, ze specyficznym układem złotawych płytek. W realu oczywiście różnice kolorów są bardziej stonowane.

Od dawna lubię połączenie niebieskiego z brązem i myślę, że tutaj to dobrze zagrało, choć oczywiście więcej jest złota niż brązu.

Jeżeli zaś ktoś by się uważnie wpatrywał w tło, na którym sfotografowałam tę zakładkę, zobaczy, że leży ona w ozdobionej dekupażem skrzyneczce. Zrobiłam dwie różyczkowe skrzynki minionej jesieni, starając się zachować nieco powietrza we wzorze, jak by powiedzieli ludzie zajmujący się składem tekstów. Myślę, że mi się udało. To skrzyneczki z takich nieco dłuższych, ze szczebelkami po bokach. Bardzo wdzięczny materiał do ozdabiania.

O, proszę. Tu stoją jedna na drugiej:

A tu widok z góry. Miało być jak w ogrodzie.

Widok od szczytu też pokazuje o co mi chodziło z tym wspomnianym wyżej powietrzem i "ogrodowością".

Jeszcze raz z boku (ale innego) widać na pewno, że szczebelki ozdobione są też od środka i że wzór jest komponowany przeze mnie z serwetkowych elementów (to chyba na wszystkich zdjęciach widać).

I ostatnie zdjęcie, też od góry. Wyraźnie widać, że choć te same serwetki były w użyciu i koncepcja ta sama, pudełka nie są identyczne ;),

Prawdę mówiąc, nie sądziłam, że zmobilizuję się do pokazania nie tylko zakładki, ale i skrzynek. Dobrze, że się udało :). A komponowanie tych ogrodowych elementów, choć czasochłonne, naprawdę pozwala odpocząć.



13 komentarzy:

  1. Piękne prace, zdrówka życzę Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne skrzyneczki. Brawo za kreatywność. Pozdrawiam serdecznie:):):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Różyczki jak zwykle cudo! Zakładka bardzo optymistyczna - kręta piaszczysta grobla przez staw lub jezioro.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacyjnie :).
      Różyczki się zawsze sprawdzają. Mam też nowy wzór do wypróbowania i jestem go ciekawa bardzo.

      Usuń
  4. Na myśl mi przyszły schodki ze starych gier komputerowych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie wszystko co składa się z kwadracików przywoła takie wspomnienie. I słynnego węża przypomni też :).

      Usuń
  5. Zakładka skojarzyła mi się ze żmiją, a motyw róż jest bardzo wdzięczny. Super prace Agatko. Życzę duuużo zdrówka. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Na pewno niejadowity. Nie przepadam za wężami....

      Usuń
  7. Śliczne prace, róże zawsze są wdzięczne a schodki z zakładki mi się raczej z wężem kojarzą 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.