wtorek, 13 lutego 2024

Futerkowa

Tym razem tytuł wpisu nie od wyglądu zakładki, a od fotografii. 😀
Dostaliśmy taką baranią skórę na srebrne gody, bardzo dobrze się sprawdza na podłodze przy łóżku (tylko kurzu trochę zbiera...) i pomyślałam, że będzie miłym tłem do zakładki.


Z zakładka z kropeczek czyli pojedynczych krzyżyków dobitnie pokazuje, jak ważne są kolory - wydaje się zupełnie inne niż podobne zrobione wcześniej. I tutaj sprawdził się czarny brzeg, choć można by pomyśleć, że to za duży kontrast. A sama zakładka słoneczna jak nasz dzień dzisiaj - a wiadomo, że jak słońce to i od razu mroźniej.

Nachodziłam się wczoraj trochę szukając pogotowia krawieckiego (moja maszyna ciągle niesprawna, a wyjście do serwisu to cała wyprawa, bo toto jest bardzo ciężkie) i nie wypatrzyłam prawie żadnych oznak wiosny, o których piszecie na blogach. Widziałam tylko pojedyncze baźki. Może trzeba na dłuższy spacer iść? Za to naoglądałam się pięknych zdjęć wiosny ze spacerów podczas pandemii - w ramach uzupełniania braków w drukowaniu zdjęć powstała kolejna fotoksiążka :). I dalsze w planach.




14 komentarzy:

  1. Jak na tle pierzastych chmurek. Cirrusów czy jakoś tak.
    Na potęgę kwitną leszczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa, pierzaste chmurki. Fajne. Chyba muszę iść do lasu gdzieś...

      Usuń
  2. Prześliczna, jakby mieniące się diamenciki. <3 Widać wiosnę, choć ja jeszcze jej nie chcę, ale jak już się pojawiła, to wyszukuję jej piękna. Już są nawet krokusy. Pięknego dnia. :****

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam czytając tytuł, że jakaś puchata będzie:))) Twoje krzyżyki Agajko najpiękniejsze! Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że tak będzie :). Specjalnie taki mylący tytuł :))))
      Dzięki, uściski.

      Usuń
  4. Zakładka śliczna, bardzo wiosenna, bo zapowiada tulipany i trochę fiołków pomiędzy nimi.

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak Ty te kropeczki wydziergałaś ciekawa jestem. He, zadziwiasz. Chociaż myślałam, że to kudłate jakieś będzie;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee, no to są pojedyncze krzyżyki :).
      Specjalnie był mylący tytuł :D.

      Usuń
  6. Już myślałam, że poszłaś na całość i zrobiłaś futerkową zakładkę :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak byłaby trochę niewygodna. :)
      Za to jest taka pani z Grenlandii, która prowadzi profil na Instagramie i zawsze nosi kolczyki z futerkiem (rozmaite).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.