środa, 24 stycznia 2024

Alleluja w styczniu

 Prawie bym przegapiła ;)

Ale zabawa u Moon Primitive trwa.

 

Moja styczniowa zakładka jest pełna słońca i energii - takie dni zdarzały się tu ostatnio. trochę cieniowanych nici, trochę dobieranych kolorów by uzyskać efekt cieniowania, Zawsze na zdjęciach te granice cieniownych kolorów wychodzą ostrzej niż w rzeczywistości. Wiem, że poprzednia z tej serii była też w oranżach - ot, widać tego ognia potrzeba. ;)

W sumie to jest bardzo prosty projekt. Może powinnam wymyślić coś ciekawszego? 🙈
A w ogóle to już niedługo poczujemy, że dni są dłuższe ;).
Pozdrawiam z dzisiejszą wichurą.




14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. O, jak miło. Chyba rzeczywiście. Choć dziś akurat oglądałam fioletowe sweterki malców z jednej ze szkół....

      Usuń
  2. Twoja zakładka jest przeciwieństwem tego, co za oknem, ale to super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dziś u nas było bardzo wietrznie, ale wczoraj pojawiało się z wiatrem słonko.

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba, kojarz mi się z Qi gong, które ćwiczę, czyli ze spokojem. Zastanawia mnie, co oznacza ten napis. Naprawdę odczuwam spokój, patrząc na tę zakładkę! :) Przytulam do serca. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słusznie kojarzy się ze spokojem. Czytaj jasne, nie ciemni :). Moc pozdrowień.

      Usuń
  4. Mi się bardzo podoba taka. Wiadomo, można wymyślić jakaś nowość, ale czy Jezus nie jest właśnie taki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie taki jak na wszystkich tych zakładkach razem :D :D

      Usuń
  5. Ale każda zakładka inna, jak i Jezus, każdego dnia możemy okrywać Go na nowo !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.