poniedziałek, 8 stycznia 2024

Myślałam, że będzie wcześniej

Zamierzałam tę zakładkę pokazać w okresie świątecznym. Ale jakoś nie zawsze był czas na otwieranie komputera, zapomniałam zrobić wpis "na zapas" i tak oto pokazuję ją już po Trzech Królach. A kolorystyką jest bardzo bożonarodzeniowa😎.

 

Na pewno u wielu Czytających choinki jeszcze stoją, więc w sumie może i nie tak bardzo jestem spóźniona 😁.

Bardzo miło się tę zakładkę robiło i przyznam, że mi się podoba.

Pozdrawiam z Krainy Mrozu. 💙

P.S.

Ja oczywiście wiem, że tradycyjnie w Polsce o kolędowanie trwa do 2 lutego, ale jednak bliższe jest mi życie kalendarzem liturgicznym, zatem już zdjęłam gwiazdę z okna i powoli pozdejmuję dekoracje typowo świąteczne, a zostawię jeszcze te bardziej zimowe, jak szydełkowe gwiazdki śniegu na firance ✲✼✻✶


4 komentarze:

  1. Jaka piękna! Wigilijny barszczyk w zaskakujący sposób posypany szczypiorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach. Jaki smakowity opis.
      No tak, majeranek jest ciemniejszy...

      Usuń
  2. U nas jest choinka jeszcze do piątku, zakładka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. O tej porze to u nas już się albo sypała, albo zasychała.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.