środa, 2 października 2024

Serce

 Wiadomo, kto haftuje najpiękniejsze serca. → Agata!

Udało mi się oprawić wreszcie serce, które zaofiarowała się dla nas wyhaftować już rok temu (tylko ja zwlekałam), a które dotarło jakoś w sierpniu. Cieszę się niezmiernie i nieustannie podziwiam.

Tym sposobem wszyscy u nas w rodzinie takie serca mają i jest super :).


Zdjęcie troszkę mogłoby być lepsze. Spróbuję i może uda się dołożyć.


Edit. Proszę, tu lepsze foto:



Agato - ogromnie dziękuję jeszcze raz!


6 komentarzy:

  1. Jesteś szczęściarą ! Ależ przepiękne to haftowane serce i takie wymowne ! Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Dużo radości mi sprawiło. Pozdrawiam również.

      Usuń
  2. Piękne i serce i oprawa - taka stonowana. Dzięki niej haft przyciąga wzrok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybierałam passe-partout z trzech odcieni szarości. W sumie ramka mogłaby też być off- white albo leciusieńko szara, ale tak mi się podoba.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.