poniedziałek, 18 listopada 2013

Odkrycie

W niedzielę przeżyliśmy bardzo pozytywne spotkanie, poznaliśmy nowych, ciekawych ludzi. Zadziwieni drogami, po których zmierzamy, zaskoczeni jak przedziwnie splatają się ludzkie losy. Zachwyceni odkrywaniem nowego i pięknego..
W komentarzu pod poprzednim postem Dosia napisała, ża czasem czuje się jakby układała puzzle i nie dawało się to skończyć. Ja dziś czuję się jakbym odkryła jakiś nowy kawałek układanki. Fascynujący kawałek.

Zobaczymy dokąd zawędrujemy...

I tu miał być filmik. Który nie chce się wstawić, więc podaję LINK. Zachwyciłam się. Powędrujcie ze mną i ewentualnie zajrzyjcie też tutaj :) po więcej (początek taki sam...)

A zamiast filmiku mogę ofiarować spojrzenie na listopadowe Pieniny :)



14 komentarzy:

  1. Agatko, znowu obudziłaś tęsknotę za górami...
    Wczoraj zaczęłam nawet malować dwa bieszczadzkie widoczki!
    Pieniny są równie piękne, zresztą każde góry są niepowtarzalne i tam jest bliżej Boga, nie tylko dlatego, że wysoko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz w życiu byłam w tym roku na chwilę w górach w listopadzie. No, w górach to dużo powiedziane, u podnóża...
      Twoje bieszczadzkie widoki na pewno będą cudne...

      Usuń
  2. Pieniny są piękne w każdym czasie :-)
    Piosenka w linku wspaniala!
    Wedrujmy- żeby odgryzc szczęściu choć jeden kes .....:-)
    Przemowilo do mnie ....
    Caluje :***********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie też przemówiło. Bardzo. Chyba sobie zażyczę płytę przy najbliższej okazji. :)

      Usuń
  3. żeby nam tylko sił starczyło na tę wędrówkę

    piękny klimacik słowno-muzyczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Moze uda sie pojechac w zimowe gory...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to chyba teraz wolałabym nad morze. I może sie uda, na chwilę...

      Usuń
  5. niesamowity klimat muzyczny!
    takich zadziwień, zaskoczeń i zachwytów niech będzie jak najwięcej.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś zadziwienie kolejne się trafiło. Podobnego gatunku.
      Ta piosenka o wędrowaniu chyba jest najpiękniejsza. Licze, że jeszcze niejednej wysłucham na żywo...

      Usuń
  6. muzyka piękna i listopadowe góry też :) zresztą góry kocham w każdym wydaniu.
    oby tych pozytywnych układanek było jak najwięcej. Twoje słowa dały mi jakąś lekkość... trudno to nazwać, ale znowu poczułam, że moja układanka też może mieć pozytywny finał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Bo wędrujemy i układanki kawałki odkrywamy.... Na pewno ma sens. I finał będzie pozytywny. Ściskam mocno!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.