piątek, 8 listopada 2013

Aż będę niebieska

Wiem, dopiero co była niebieska zakładka, choć przeszła trochę niezauważona. Jednak niebieskości spodobały mi się bardzo, tak bardzo jak wzorek układanki, i w związku z tym powstało coś, co jest wypadkową obu motywów :) Układanka będzie chyba stosunkowo niedługo jeszcze jedna (tym razem chyba ją sobie nawet rozrysuję najpierw), ale na razie cieszę oczy paseczkami  z niewielkim dodatkiem ognistego melanżu. Drugi melanż, w tonacji śliwkowej, w realu jest trochę za słabo widoczny. Ale jak się spojrzy z ukosa, wychodzi całkiem całkiem. Na zdjęciu natomiast - o dziwo - wyraźnie się odznacza.


Nie dajcie się zwieść krótkiej odległości czasowej między dwoma ostatnimi wpisami. Kolorowa układanka czekała dość długo na zdjęcie. Generalnie da się zrobić zakładkę w jeden dzień czy półtora dnia, ale nie gdy terminy gryzą...

Okazało się, że jednak mogę haftować w samochodzie, przynajmniej trochę, dopóki jest jasno na dworze. Niebieska układanka na tym skorzystała. Szkoda, że nie odkryłam tej odmiany (dawniej robiło mi się niedobrze, tak jak przy czytaniu podczas jazdy) tak z miesiąc wcześniej, pewnie miałabym jeszcze czym się pochwalić... Teraz na szczęście chyba sezon licznych wyjazdów minął...
Za to - jak widać - fiołeczki uparcie kwitną. Na żonkile ciągle czekam...
I tak czekając wracam do przerwanej na chwilę pracy....


PS. Znikła Pani Barankowa. Znikł blog, mail nieaktualny. Jeśli tu zagląda - niech wie, że szanuję decyzję, ale też pamiętam :)

19 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba. ten ognisty żółto-pomarańczowy wygląda jak słońce wśród chmur i mam wrażenie, że za chwilę ogarnie całe niebo :) zdjęcie pięknie oddaje jej smak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak popatrzyłam po przeczytaniu Twojego komentarza, to rzeczywiście, masz rację, słońce wśród chmur :)

      Usuń
    2. teraz pomyślałam, że znalazłam dzisiaj takie właśnie niebo, jak je wydziergałaś :)

      Usuń
  2. Ależ mi się podoba ten zestaw kolorów w takim układzie - trochę jak puzzle. Znacząca jest rola tego pomarańczowego melanżu.
    Oryginalnie, a przy tym bardzo prosto.
    I łatwo zrobić... :)

    W pociągu sprawdziłam, że da się wyszywać. W samochodzie jakoś się nie odważyłam. Ale kto wie... może nadarzy się okazja?
    Spokojnej, owocnej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miało przypominać puzzle :) Też mi sie ten zestaw kolorów podoba. Melanże zawdzięczam Elżusi. Ten pomarańczowy od żółtego nawet w jakiś taki nieczysty róż przechodzi. Ale bardzo ożywia niebieskości.

      :)

      Usuń
    2. Moje pierwsze skojarzenie bylo wlasnie z puzzlami:) fajny pomysl. A takie polaczenie kolorow bardzo lubie!

      Usuń
    3. Tak, jak myślę o Tobie to ten płomień z błekitem bardzo pasuje :)

      Usuń
  3. Agaja, zaczelam robic zakladki... Jesli pozwolisz to ostatnie dwa wzory zgapie od Ciebie...?
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ bardzo proszę! Cieszę się, czekam nieśmiało na pokazanie prac :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Lubie haft krzyzykowy- caly czas zbieram sie do zrobienia sobie zakladek do ksiazek- ale ciagle wypada cos innego - ale gdy zobaczylam ta zakladke - postanowilam, ze jeszcze w tym roku powstana przynajmniej 2 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, koniecznie :)
      że się tak 'wetnę' przed Właścicielką ;)

      Usuń
    2. To będziemy czekać na prezentację. I witamy w klubie :)

      Usuń
  5. A ja nie robię, bo mam piękną " dostaniętą"! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękna!
    Wysylam wielkie calusy i jeszcze raz dziękuję :***********

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakładka z poprzedniego wpisu jest bardzo radosna, ta w stonowanych kolorach. Obie mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo. Teraz będzie jeszcze jedna spokojniejsza, a potem wrócę do bardziej skomplikowanych wzorów... Pozdrawiam

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.