czwartek, 27 lutego 2014

Struny i progi

Kolejne wydanie gryfu gitary.
Dla Pomysłodawcy.
W wersji niestandardowej.
Widziałam kiedyś, dawno temu, z bliska, taką super-hiper gitarę, której niepowołani nie mogli nawet dotykać (popatrzeć było wolno). Była nie tylko świetna, ale i cała niebieska. Więc tym razem też w nietypowej kolorystyce ;)


A w połączeniu z oryginałem (steraną życiem, najstarszą gitarą w naszym domu, znacznie starszą od Kamzików, które na niej wygrywały pierwsze akordy) obie gitarowe zakładki wyglądają tak, jak na zdjęciach niżej. Najpierw zakładka opisana wcześniej


Widać, że gryf cieniowany :P
I aktualna :)


Ha, dopiero na tym zdjęciu, po wstawieniu go na bloga, zobaczyłam, że "struny" miały się kończyć z przeciwnej strony. Trudno :(

A teraz w planach coś, czego jeszcze nie było :) W tych czasem kradzionych, wolniejszych chwilach.

19 komentarzy:

  1. WOW. Normalnie jaka śliczna. O wiele ładniejsza niż ta poprzednia, serio :)

    i

    w dodatku moja

    my precious :D

    dzięki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zdążyłeś zobaczyć w naturze zanim przeczytałeś? Wyprzedzili nas, więc ufam, że tak :)

      Usuń
    2. Tak, chciałem skomentować pod tym poprzednim postem a tu patrzę - jest nowy, akurat o tym, co trzymam w ręku :)

      Usuń
  2. Zawsze podziwiałam ludzi, ktorzy mają w sobie coś z artysty, bo nie kazdy potrafi tworzyć. Ja niestety nawet nie wiedziałabym jak się do takiej zakładki zabrać. Cóż...wyzsza szkoła jazdy, jak widać...Przesyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę coś jeszcze nowego? jesteś niezmordowana!
    a zakładki cudne :) :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymyśliłam sobie jedną niespodziankę i mam nadzieję, że ją zrealizuję...
      :***

      Usuń
  4. Ja nawet nie wiem co to znaczy, że miały się kończyć z przeciwnej strony. :P
    Dla mnie są po prostu doskonałym odwzorowaniem prawdziwych strun. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciagle Cie podgladam i... podziwiam!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam na Twój post z dużą ilością zakładek :)))
      serdeczności!

      Usuń
  6. A ta najstarsza gitara...chyba widziałam jak właściciel na niej grał:))
    A zakładka śliczna!
    ee, no jak zawsze przecież;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, he. Na pewno :) Ja też widziałam :P. I na pewno nie była jeszcze tak odrapana i pęknięta :)))

      Usuń
  7. Widzę kolejne "złote ręce" :)
    efekt "cieniowania" wyszedł super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy złote... Na pewno troche pokłute ;)))
      Cieszę się, że Ci się podoba. I wiesz, zawsze można powiedzieć, co by się chciało...

      Usuń
  8. Agaja - Szacunek!
    Mnie kupiłaś tymi zdjęciami na zawsze! Gitara i nic mi nie potrzeba!
    A właśnie w tle słyszę gitarę :)
    A wiesz, że miałam pierwszą gitarę podobną do tej ze zdjęcia? :D
    Takie moje dziecko :D
    Pozdrawiam i przytulam do serca :*
    Dobrze, że jesteś :*

    PS. Mogłabyś do mnie się prywatnie ode zwać, gdyż Twój meil gdzieś mi uciekł już od kilku tygodni szukam i go nie ma! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gitara to jest fajna sprawa....
      Uściski, Tysieńko, zaraz napiszę.

      Usuń
  9. Miło patrzeć na efekty Twoich prac. Pozdrawiam weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym weekendem to u mnie często nie tak prosto niestety. Ale jutro idę na bal :))

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.