czwartek, 20 lutego 2014

Bonusy

Z rozlicznych dzieł rysunkowo-malarskich moich dzieci tylko kilka dostąpiło zaszczytu permanentnej prezentacji (nieczuli na sztukę rodzice nie wytapetowali pozostałymi mieszkania). Dziś postanowiłam pokazać dwa kamzikowe aniołki. (Całą kolekcję innych można oglądać tutaj)

Pierwszy z nich przysiadł kilka(naście) lat temu na drzwiach do dużego pokoju/salonu. I chyba mu tam dobrze, bo nie odlatuje. Co prawda sukienka wypłowiała i stracił gdzieś jedno skrzydło, ale optymizmu i pogody ducha ma za pięciu. Wystarczy popatrzeć ;)


Drugi anioł czuwa nad naszym biurkiem i nosi adekwatne do tego zadania, nieco przydługie imię. Ma lat dwanaście. To akurat wiem dokładnie, bo powstał w czasie mojego ostatniego, kilkumiesięcznego epizodu pracy na etacie. Czyż nie jest uroczy? No i ta wzruszająca troska, aby Mamy ktoś strzegł, gdy idzie do pracy i nie ma jej w domu...


To są te słodkie, cudowne "bonusy" rodzicielstwa. Trzeba je chować w sercu i pamiętać ;)


(Mam nadzieję, że Kamziki nie urwą mi głowy. Duża frajdę sprawiało mi kiedyś robienie im zdjęć w tych samych ubrankach. Teraz mamy frajdę z oglądania.)

PS. Idzie wiosna. Fiołki znowu zaczynają kwitnąć :))


24 komentarze:

  1. wzruszające... i kamziki ... i anioły :) piękne.. :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, pilnuj tego Agatko! Moi Chłopcy to już dawno dorośli mężczyźni, a ja pilnuję pamiątek jak oka w głowie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, dwa Kamziki też już są dorosłe, tyle ze nie na swoim jeszcze. ;))

      Usuń
  3. Och, ja też mam specjalne pudełko z pamiątkami z dzieciństwa Syna .Nawet mam noworodkową tasiemeczkę z nazwiskiem ,różne prezenty robione w przedszkolu dla mamy oraz pierwszą batystową koszuleczkę szytą na wyprawkę /o zgrozo w kwiatki//wtedy nie było USG -płeć dziecka to była zagadka.No i szyło się ciuszki jak ktoś chciał mieć dla dziecka coś ładnego.Chyba że robiło się wyprawę do NRD.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, ja mam nie tylko indentyfikatory dzieci, ale mam i swoje tasiemki!!!!!!!! Moja Mama też chowała jednym słowem ;)
      Piękna musi być ta koszulka ;)

      Usuń
    2. Swoje własne masz???? Niesamowite :)))

      Usuń
    3. Mam. Ołówkiem kopiowym na bawełnianej tasiemce.

      Usuń
  4. Usmiech zagoscil na mojej twarzy...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z tymi zdjęciami w jednakowych ubrankach - można teraz zagadki robić - kto jest kto ;)

    Aniołowie Stróżowie z pewnością są przy nas zawsze - warto o nich pamiętać nie tylko w dzieciństwie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranka historyczne - wędrujące :) Tak, robię zagadki, sama kiedyś nie byłam pewna któregoś zdjęcia ;)
      Bardzo starałam się gromadzić pamiętki z dzieciństwa dzieci, nie tylko zdjęcia :).

      Pewnie że są ;)

      Usuń
    2. Wzruszające...a wędrujące ubranka to prawdziwy hit. Pozdrawiam

      Usuń
    3. Od-pozdrawiam. Hit i pożytek wielki :)

      Usuń
  6. A ja pamiętam Wasze dzieci troszkę większe -patrząc na zdjęcia uświadomiłam sobie, że przecież czas leci i trzeba by pamięć zweryfikować;)
    Uściski;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :))))) Zachwycam się po prostu!
    Czy ten uśmiechnięty Kamzik na końcu to Najmłodszy Kamzik? Bo uśmiech pasuje.... :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. aniołki w każdym wydaniu są super :)) a Kamziki....chwytają za serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudowne te bonusy :)
    W Aniołkach też się zakochałam :D
    Dobrze, że jesteś :*
    PRZYTULAM DO SERCA :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam takie "bonusy" od dzieci i wnuczki schowane w specjalnej do tego teczce . Moje fiołki nie chcą kwitnąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiołki od czasu do czasu podlewam nawozem do kwiatów kwitnących. I co jakiś czas niektóre przynajmniej odmładzam. Ale generalnie podlewam oszczędnie i to im jakoś służy.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.