poniedziałek, 10 lutego 2014

A miało być inaczej

Usiłuję brać udział (pierwszy raz!) w długofalowym projekcie (za)fotografowani. Nie żebym się uważała za mistrza fotografii - czasem jakieś zdjęcie się uda, ale nie przesadzajmy. Ale zabawa przednia, a i towarzystwo wyborowe.
Ale - zdarzył mi się przykry kiks :( Ręka się omsknęła, czy coś - w każdym razie na czwartą edycję poszło nie to zdjęcie, które po długim namyśle wybrałam. I żebym wysyłała w pośpiechu na ostatni moment - nic z tego. Spokojnie, z zapasem czasu - sknociłam.
Zatem pozstaje zaprezentować tutaj żywioł (jeden z), który postanowiłam nazywać moim, lekko przycięty dla lepszego wyrazu::


Góry oczywiście, ale i niebo, wiatr, przestrzeń. Te szalejące chmury... Zawsze lubiłam patrzeć w niebo i wyobrażać sobie w chmurach tajemnicze lądy i krainy...

Wzruszyłam się, że dostałam punkty pomimo gapiostwa...
Gratulacje dla wszystkich uczestnków, szczególnie zwycięzców etapu :)
No i teraz będę po trzy razy sprawdzać co wysyłam...


23 komentarze:

  1. Piękne zdjęcie :)
    Wiesz co robię, żeby się nie pomylić - zmieniam nazwę na "Ruda Dama" z DX03934 i wtedy nie "machnę" się numerkami.
    Przykro mi, że Ci się przydarzyła taka pomyłka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cięszę się, że Ci się podoba ;)
      To jest bardzo dobry pomysł, zapamiętam! Dziękuję bardzo.
      No i gratulacje!!!! :)

      A człowiek dorosły musi umieć godzić się z konsekwencjami własnej głupoty :)) Mogłam sprawdzić po wysłaniu :)

      Usuń
    2. Ja też się właśnie godzę z konsekwencjami mojej... ;) Bez związku z fotografowaniem co prawda ;)

      Usuń
    3. Współczuję. Średnia to pociecha, ale każdego to niestety co jakiś czas dopada w różnych wersjach i wydaniach. No i trzeba okazywać się dorosłym...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wow! Zajrzałam!;)
    Trzymam kciuki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki.
      Warto zaglądać - spojrzenie innych - szalenie ciekawe, wzbogaca :)

      Usuń
  3. piękne zdjęcie :) tam wszystko szaleje i chmury i góry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szaleje. Tak.
      Zdjęcie robione z samochodu, MN już wie, że czasem musi zwalniać w dziwnych miejscach :))

      Usuń
    2. Ale właśnie dlatego udało się 'pokazać' wiatr, a to nie jest proste :)

      Usuń
    3. Ha, na to nie wpadłam.

      Usuń
  4. "Czułam", że ta ósemka jest Twoja, ale i tak głosowałam właśnie dlatego, że.... to "TEN" żywioł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) No ten. Tylko te Trzty Korony akurat takie ponure tam były ;(
      Ale Twój głos mnie wzruszył :)
      A Twoje drzewa takie, jak napisałam w komentarzu :)

      Usuń
  5. Kilka osób, do których zaglądam, bierze udział w tym konkursie. Największą frajdę mam, gdy trafię 'punktami' na kogoś Znajomego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We mnie zawsze jest pytanie które jest to zdjęcie kogoś znajomego :) Tak z ciekawości.

      Usuń
    2. dokładnie tak, odpowiedzi na to pytanie też szukam; tym razem 'wyczułam' dwie fotografki :)

      Usuń
  6. Jak zwykle nie wiem o jakim konkursie piszecie, ale trzymam za Was kciuki!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło.
      Ja na podium raczej nie stanę, ale eNNka i Ruda Dama mają szansę jak najbardziej. :)))

      Usuń
  7. Ja tez nie wiem jaki to konkurs, ale zdjęcie jest na medal Agajo. Uwielbiam patrzeć na niebo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Dziękuję bardzo. Konkurs jest zalinkowany w pierwszej linijce (za)fotografowani.blogspot.com

      Usuń
  8. Lubię góry i chmury, fotografie i ludzi! Podziwiam dzieła Stwórcy każdego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to trafnie i zwięźle ujęłaś! I jeszcze pomagasz innym je podziwiać :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.