piątek, 11 kwietnia 2014

Szukam, szukam

Nie sądziłam, że dziś coś tu się pojawi, ale jednak...
Ala mnie zmobilizowała w środę...
Zapraszam TUTAJ

I wklejam mój mały reportażyk.  ;)

Wiem, wiem, że go kiedyś miałam. No przecież nie sprzedałam, nie pożyczyłam nikomu. Takich rzeczy się nie pożycza. Zresztą był tak bardzo mój, taki charakterystyczny, nikt by nie umiał z niego skorzystać. No gdzie to ja go…
Kuchnia. No tak, w naszym pokoju nie ma, w salonie nie ma (wiem, bo tam mam chwilowo biuro), łazienka – no na tej powierzchni to nie ma szans. Musi być w kuchni! Dobrze, poszukam od razu, przy okazji trochę się ogarnie. O, i drzwiczki szafek umyję. Z obu stron, dokładnie. I te kamionki, i wazoniki z półek też, i nawet tego fajansowego zajączka, należy mu się. Ciekawe ile ma lat. Ze trzydzieści jak nic…. A ten wazonik to od Babci jeszcze. Tak się cieszyła, że mi się podobał…. No dobra, na półkach jest czysto, ale ciągle go nie znalazłam. A tak liczyłam, że może w którymś dzbanku…. W szafkach? Bez przesady, w szafkach jest porządek… Robiłam na święta jak wyrzucałam tamte dwa poobijane garnki. Wystarczy przetrzeć. Kto by go zresztą w szafki kuchenne wciskał?... A pod szafkami? Tam? Jakim cudem? Niemożliwe. Ale i tak trzeba na mokro, to sprawdzę…. Mówiłam, że tam nie będzie. Człowiek się zawsze łudzi… Tylko ten kawałek stłuczonego kubka się zapodział w kącie. Ale przynajmniej kurz starłam. To jak pod szafkami czysto, to jeszcze odsunę lodówkę. Tak do kompletu. Za lodówkę to różne rzeczy lubią wpadać…. Uff… Nie ma, no nie ma. Za zmywarką to już w ogóle nie ma szans. Gdzie to ja go mogłam… Pod kuchenką? No kpiny jakieś, ale dobrze, sprawdzę. Nie ma...
NIE MA!

Czy ktoś widział mój wolny czas?




26 komentarzy:

  1. No i wygrałaś! Gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne!!!
    no i gratulacje oczywiście :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, chyba przy kolejnej okazji będę wszystkich mobilizować. :D
    Gratuluję raz jeszcze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie!!!
    prawdziwy talent!
    :*****

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje - naprawde zasluzona nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULUJĘ!!! Czytając byłam przekonana, że zgubiłaś jakiś przedmiot, ważny pamiątkowy przedmiot. Jednak koniec bardzo mnie zaskoczył :) Ja również poszukuje swojego wolnego czasu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie!
      Dużo nas poszukujących...

      Usuń
  7. Bocian jakiś taki zdezorientowany:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej, gratuluję cudownego tekstu.
    Ach ten czas - mój również się gdzieś ciągle chowa.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowity pomysł, Agajo! Serdecznie gratuluję. Nagroda zasłużona absolutnie :-)
    Pozdrawism i pamiętam w czasie weekendu :***
    JagiEnka

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję :))))
    I jak to fajnie opisałaś :))) W dodatku odnajduję w tym opisie siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agajo!
    Rewelacja!
    i ja Ci powiem, gdzie jest ten Twój wolny czas!!!

    w tej błyszczącej kuchni! :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny tekst. Warto stracić wolny czas w kuchni, żeby powstał taki "reportażyk". A potem literatura codzienna z przyprawami z doniczek. Tworzysz klasykę gatunku. Gratuluję nagrody. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Aż się zawstydziłam...

      Usuń
  13. Gratulacje. Nagroda zasłużona! Smacznego

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.