wtorek, 8 lipca 2014

> 150

Nowa zakładka poleciała na południe i wschód ode mnie. Właścicielka pozostawiła mi sporą dowolność, a ponieważ zaczyna nowy etap życia, otrzymała zakładkę pokazaną na zdjęciu poniżej.


Niebieskości jest kilka odcieni, wszystkie złamane. Napis też jest wyszyty bardzo jasnym błękitem. Mam nadzieję, że zakładka będzie dobrze i długo służyć :)))

A dlaczego taki tytuł? W którymś momencie ponumerowałam zdjęcia z zakładkami. To nosi numer 150. Wynika z tego, że zakładek powstało do tej pory około 170-180 :)).

(oczywiście mam już zdjęcie nr 151, to z poprzedniego wpisu)

--------------------------------------------------

Prośba o pamięć o M nieustająca...

----------------------------------------




6 komentarzy:

  1. Piękna i koniecznie kieruje wzrok ku niebu...

    OdpowiedzUsuń
  2. 180??!!!!! Jestem pod wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo żałuję, że nie wszystkie mam na zdjęciach. Ale nie wiedziałam z początku, że to się tak rozwinie...

      Usuń
  3. Agajo - dopiero teraz donoszę, za co bardzo przepraszam, że zakładka dotarła, zajęła honorowe miejsce w moim Piśmie Św., wszyscy którzy ja widzieli podziwiali Twoje zdolności - a ja cieszę się i dziękuję za tak cudowny prezent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że się podoba - bo tak właśnie miało być ;))

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.