czwartek, 14 maja 2015

Idzie o zakład(kę)

Wiem, że pisuję rzadko, krótko i nieregularnie. I równie rzadko i nieregularnie pokazuję ostatnio zakładki. Dziś właśnie jeden z tych rzadkich momentów. Zakładka z bogactwem kolorów, które da się docenić w pełni wyłącznie w tzw. realu. Wypracowana - bardzo długo ją robiłam. Elegancka i spokojna - tak, pomimo zdawłloby się ostrych kontrastów kolorystycznych sprawia na mnie wrażenie stabilności. No i ma fakturę, nie jest jednolicie płaska.



Dlaczego tak zachwalam?
Otóż wielkimi krokami zbliża się wpis nr 350. (To następny). Postanowiłam zaprosić z tej okazji do zabawy. Można wylosować tęże właśnie zachwalaną zakładkę. (Bez wierszy Emily Dickinson, bez). Tradycyjnie proszę o zgłoszenia w komentarzach oraz o zamieszczenie banerka z linkiem na swoim blogu (ale jeśli ktoś nie prowadzi bloga, też oczywiście może uczestniczyć w losowaniu).
Zabawa potrwa do północy 26 maja - do tego czasu można się zgłaszać. Potem losowanie.
A tu banerek:




Zapraszam.

A tu jeszcze komplecik już zdekompletowany, bo zakładki (poza tą jedną, na zdjęciu jeszcze nieskończoną) poszły w świat. Ale powstaje kolejna, znowu z nieco innymi elementami :)



9 komentarzy:

  1. Będę pierwsza w kolejce po tę śliczność. Gratuluję Agatko tej pięknej liczby i życzę następnych wielokrotności:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. I jak zwykle są piękne ...wręcz smakowite :)
    sama nie wiem dlaczego kojarzą mi się z jedzenie, w końcu żarłokiem nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem i ja :) Z gratulacjami i chrapką na zakładkę :)))
    jak zwykle piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo chętnie stanę po zakładkę , robię tylko w pergaminie i haftowane, gdzie na mój blog zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Książki zawsze chętnie czytam,zakładki używam,dlatego Twoją zakładkę chętnie przygarnę bo jest bardzo ładna i taka inna od tych które ja sama robię.
    Dziękuję za udział w moim rozdaniu,trzymam kciuki :),pozdrawiam i idę pozwiedzać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zakładki (kolekcjonuję je), więc po takie cudeńka nie mogę nie stanąć w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieśmiało staję w kolejce, choć jedną już posiadam. One takie ładne, co jedna to piękniejsza : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję wszystkim za udział i dobre słowo!!!
    Losowanie już się przygotowuje i mam nadziejeza opublikowanie wyniku jeszcze dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.