niedziela, 20 grudnia 2015

Manufaktura Dwa

Ostatkiem sił zabrałam się za produkcję pocztówek. Wszak ja też powinnam wysłać te kilka najważniejszych...
Kilka...
Wyszło mi ich 28, jedna została niezapakowana, co nie znaczy, że jej nie wyślę jeszcze.... Co ja bym zrobiła gdyby nie było poczty elektronicznej?

Przyznam, że mam prosty patent na świąteczne kartki: prostota i minimalizm. Klejenie i tak jest czasochłonne (szczególnie gdy zaczyna się od poszukiwań kolorowego brystolu, który lubi wędrować, choć zasadniczo ma stałe miejsce). Staram się więc uprościć kompozycje wykorzystując open-cliparty i czasem posiadane zdjęcia. Mamy też kilka ozdobnych dziurkaczy, wykorzystuję je rozmaicie - w tym roku prym wiodła śnieżynka. Udanym eksperymentem okazało sie wykorzystanie czarnego kartonu. Tylko jednak pilnowałam, aby czarnych kartek nie wysłać do bardzo konserwatywnych osób ;)
Wyszło jak na zdjęciach. W porównaniu z wypracowanymi, skomplikowanymi kartkami, które można oglądać na blogach pewnie nie za bardzo jest się czym chwalić. Ale nieskromnie powiem, że podobały mi się te moje tegoroczne kartki.
Mam nadzieję, że innym też.









I... zawsze, zawsze okazuje się, że komuś nie wysłałam choć chciałam/powinnam/wypada. Pomimo pracowicie odkreślanej listy... :(

10 komentarzy:

  1. Ja właśnie wolę takie "minimalistyczne" kartki. Granatowy brystol byłby idealny. Żaden konserwatysta nawet by nie pisnął:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, granatowy, super by było. Ale nie miałam. Bardzo ciemna zieleń i bardzo ciemne bordo też są fajne. Ale pozostał mi czarny i też się sprawdził.

      Usuń
  2. My mamy listę. Co roku wykupuję u pani w kiosku parafialnym wszystkie jej karnety :). W Szwajcarii niestety nie udało się znaleźć kartek religijnych. Tylko choinki, bombki i gwiazdki :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś trudno mi trafić często na takie porządne, do zaakceptowania pod względem wzoru i.. ceny. Bo na dwie-trzy drogie mogę sie szarpnąć, ale na trzydzieści... Dlatego robię. Darmowych clipartów nawiązujących do sedna tych Świąt nie ma za wiele - na dodatek tu też jestem przebierna, jak to się u nas mówi...

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu! Twoje zdanie Artystki ma szczególną wagę.

      Usuń
  4. Są super, a jak dołożyć piękne życzenia to niebo w sercu obdarowanego : )

    OdpowiedzUsuń
  5. są przepiękne! stajenka...wędrujący mędrcy... tak proste a jednocześnie tak pięknę! jesteś niesamowita!
    a ja w tym roku nie wysłałam ŻADNEJ kartki.. tak jak i w zeszlym zresztą ... biję sie w pierś i bezrozumny łep ... ale i tak już za późno... :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emko, jest czas wysyłania kartek i czas poprzestawania na mailach i dobrych myślach...
      Ten drugi jest teraz Twoim udziałem. Nawet i bez maili :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.