wtorek, 6 sierpnia 2019

Mój pierwszy słoik

W sumie jak w tytule. :)

Powstawał etapami. Najpierw fantastyczny duży (chyba ponaddwulitrowy) słój po miodzie pomalowałam na biało farbą akrylową. Wysuszyłam, odstawiłam i... zapomniałam o nim. :)

Dopiero po jakimś czasie, na fali pudełkowej, przypomniałam sobie z radością, że mam coś jeszcze do oklejenia.
No to zaczęłam szukać wzoru....

I "się" znalazł. Nawycinałam się, nie da się ukryć. :) Ale te owoce róży bardzo wdzięczne.

 

Szkoda jedynie, że nie chylą się i w przeciwną stronę.   Tak było więcej kombinowania.
Przemyciłam też wilgę. (BTW w życiu nie widziałam na żywo wilgi, ale znamy się doskonale z dziecinnych lektur, już nawet nie pamiętam jakich).


 W sumie jedna wilga to mało. Niech będzie i druga.


Próbowałam jeszcze umieścić gdzieś i trzecią, ale jakoś już nie pasowało.

Potem jeszcze przyszedł czas na pokrywkę. Długo kombinowałam. Listki sztukowane, przycinane... ale podoba mi się.


Całość pokryta matowym werniksem, miła w dotyku, ciepła. Już wiem kto go dostanie w prezencie (z odpowiednią zawartością oczywiście), mam nadzieję że się spodoba.

I jeszcze rzut oka na całość ;). Odkryłam bardzo miłe miejsce do robienia zdjęć w pokoju córki :)




A te owoce róży na słoiku wydawały mi się bardzo wielkie, do momentu, gdy wczoraj w Skrzatuszu zobaczyliśmy takie giganty:





19 komentarzy:

  1. Jestem ogromnie ciekawa, co będzie w środku. Na konfiturę z róży za duży (ale się zrymowało ;), może herbatka z tych suszonych gigantów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na herbatkę chyba też za duży. Powinny być w nim domowe ciasteczka, ale nie zdążę ich upiec, więc pewnie skończy się na jakichś cukierkach czekoladowych...
      A takie rogaliki z różą byłyby w ogóle cudne...

      Usuń
  2. Jestem zachwycona tym słoikiem. Wyszedł Ci fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. No, nie ukrywam, że jestem z niego zadowolona.

      Usuń
  3. Cudnie Ci wyszło! Kurcze... fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Cieszę się z niego bardzo. I będzie kolejny. (Jak rodzina zje miód :D).

      Usuń
  4. Beautiful. ❤️😀😘🎀
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na pierwszy raz wyszedł Ci rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały słoiczek, ten żółciutki ptaszek genialny! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agato wyszło rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyszedł super. Piękny motyw dzikiej róży.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.