środa, 21 sierpnia 2019

Turkusowo i w komplecie

To prace sprzed paru tygodni, musiały jednak poczekać na pokazanie, bowiem były przeznaczone na prezent.

Najpierw skrzyneczka.
Serwetka z turkusowym motywem bardzo mi się podoba, ozdabia już jedną sówkę, i żal byłoby nie skorzystać z niej więcej razy. Powstała zatem najpierw skrzyneczka dla osoby lubiącej kolor turkusowy.


Układ wzoru na serwetce wymagał połączenia przy oklejaniu dwóch i postanowiłam zamaskować łączenie turkusową taśmą. Okazało się, że nie jest łatwo kupić coś takiego. Skończyło się na zakupie kilku kolorów wstążek i dobieraniu najbardziej pasującego. Postanowiłam też wykończyć w ten sam sposób brzeg wewnątrz. W środku, tzn. na dnie i ściankach poniżej zawinięcia, skrzyneczka jest po prostu biała.


A potem wszedł mi w ręce koszyczek. Nie najpiękniejszy, ale zgrabny, nie za duży, wdzięcznie krzywawy.

Najpierw go pomalowałam na biało (te wszystkie dziury i nierówności...), a potem wykorzystałam motyw piórek z tych samych serwetek. Każde piórko wycinałam oczywiście osobno.


Piórka naklejałam zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz.
Ciekawy efekt daje decoupage na wiklinowym koszyku.
 

 Po namyśle dałam na dno kółko z centralnego motywu serwetki.
  

Znowu na zewnątrz i wewnątrz.
 

Oba elementy kompletu zyskały uznanie i są wykorzystywane.
Miło tak.

14 komentarzy:

  1. I skrzyneczka, i koszyczek wyglądają przesuper, a ten turkus wygląda ślicznie. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, turkus to ładny kolor. Choć nawet na zdjęciach widać jak istotne jest tło - od niego zalezy odcień ozdób ;)

      Usuń
  2. Co za fajnie wykonane prace. Ostatnio też szaleję na punkcie turkusowego koloru. Maluję nowy pokój na turkusowy bo ponoć teraz jest modny.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawe prace, a deseczka jest do przygarnięcia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Pochwałą Twoja czy Agaty, jako mistrzyń decoupage'u, to dla mnie zaszczyt.

      Usuń
  4. Nowe zycie to jest cos !!!:)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.