piątek, 23 sierpnia 2019

Morskie klimaty

Mam wrażenie, że mam talent do dokładania sobie zajęć. Niemniej, ponieważ końcówka lipca i początek sierpnia były bogate w różne uroczystości, powstały dwie "morskie" skrzyneczki. Gdybym urządzała jakieś mieszkanie (pokój?) w stylu Hampton, byłyby w sam raz.

Jedna jest ciemniejsza,


a druga jaśniejsza:

 
 
 Na obu wykorzystałam dziwna grubą serwetkę, która nie rozdziela się na warstwy oraz farbę akrylową. Na każdej nieco inaczej.
 



 




 Po namyśle dodałam serduszka wycięte z czerwonej serwetki i z tej samej pasiastej. Błękitne tło daje inny efekt kolorystyczny.
 




Podobają mi się i spodobały się nowym właścicielkom, pomimo pewnych drobiazgów, które moim zdaniem mogłyby być lepiej wykonane. No ale ja czasem mam skłonności do perfekcjonizmu :).

Tę serwetki jeszcze wykorzystam!

18 komentarzy:

  1. Widze ze Cie Agato wzięło na decoupage.... Swietnie Ci wychodzi i tak trzymaj! Skrzyneczki rewelacyjne:):):) dla mnie nawet bez pokoju w stylu Hampton pasują :):):) usciski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za dobre słowo!
      Jakoś rzeczywiście wzięło mnie... Korzystałam z wolnego pokoju córki... No i potrzebne były drobiazgi na prezenty... Jeszcze parę rzeczy się pojawi pewnie.. No bo ile zakładek można komuś dać? :D

      Usuń
  2. Znakomite skrzyneczki, pasują jako element letniego wystroju lub do wykorzystania w łazience. Pozdrawiam Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Tak, wykorzystać je można w rozmaity sposób. :)

      Usuń
  3. Cudne te skrzyneczki, wykonane pomysłowo i po mistrzowsku! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne wakacyjne skrzyneczki Agatko, pięknie wykonane! Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. I chyba dopasowałam też do nowych Właścicielek.

      Usuń
  6. Genialne skrzyneczki :) Bardzo lubię morskie dodatki.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.