wtorek, 8 października 2019

Bardziej morsko

Zakładka bardziej morska od poprzedniej - więcej turkusu, mniej czerwieni. Intensywne wykorzystanie ostatnich kupowanych przeze mnie nici. Teraz już nie kupuję, muszę zużyć to, co dostałam :D.


Jak widać, ciągle (i tak nadal jest) pojawiają się nowe kombinacje ściegów czy przeplatanek. Lubię te zakładki też i za to, że jak się zaczyna pracę to nie wiadomo do końca jaki będzie efekt. Czasem baaardzo pozytywnie zaskakuje ;).

Ciekawa jestem Waszych skojarzeń z tą zakładką. Morze? Jezioro? Preria? A może coś zupełnie innego?

14 komentarzy:

  1. Śliczna.:) Pierwsze skojarzenie - dawna poduszka w szydełkowe kwiaty, jakoś te kolory wywołały taką myśl.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa ile godzin zajmuje Ci zrobienie takiej zakładki?
    Dziękuję za życzenia :)i zapraszam do zabawy. Jeśli chodzi o 1 wzór to możesz napis pominąć ważne by istniał jako pewna całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładka - różnie pewnie. Kiedyś zliczałam czas i wyszło około 14 godzin. Przypuszczam, że tak może być nadal.
      Aha - rozumiem. No, zobaczymy.

      Usuń
  3. Już poprzednia kojarzyła mi się z kolorystyką haftu kaszubskiego, czyli de facto z nadmorskim krajobrazem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, Kaszuby tęsknią za mną bardzo i wreszcie się ta tęsknota zrealizuje, mam nadzieję. Aczkolwiek raczej nadjeziornie :). Tutaj nie do końca są zachowane wszystkie kolory kaszubskiego haftu (czarnego choćby nie ma) - ale chyba masz rację, coś jest na rzeczy jak to się mówi.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.