środa, 2 października 2019

Bordo z jasnym brzegiem

Już wielokrotnie pisałam i pokazywałam jak pewne zestawienia kolorystyczne wędrują u mnie parami (albo i w większej grupie). Czasem dlatego, że po prostu mam ze sobą na wyjeździe ograniczoną liczbę kolorów nici, a czasem dlatego, że jedna zakładka to za mało, by się jakimś zestawieniem kolorystycznym nacieszyć. Tym razem miała miejsce ta druga sytuacja.

Jest zatem niby podobna kolorystyka jak na poprzednio pokazywanej zakładce, ale jednak jest inaczej, jest też odrobina żółtego. Chyba bardziej optymistycznie. I wydać jak kombinowałam z plątaniem nitek inaczej niż zwykłym zygzakiem. Lubię to kombinowanie coraz bardziej. I zdaje się zapomniałam na dobre o czymś takim jak symetria.


Zaczynam zatem październik trochę niepaździernikowymi kolorami. Choć jak to napisałam, to zaczęłam się zastanawiać czy mam rację, bo mój winobluszcz na balkonie na tej strasznej wichurze gubił takie właśnie czerwone liście...

20 komentarzy:

  1. Czerwień dla mnie jak najbardziej wpisuje się w jesień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień tak. Tam jednak trochę różu jest, może dlatego takie moje odczucia.

      Usuń
  2. Zakładka fajowa,a kolor czerwony jak najbardziej jesienny .
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie głównie złota jest ta jesień jak patrzę za okno :).

      Usuń
  3. Moje dzikie wino na furtce ma właśnie taką barwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to co ciemnoczerwone to pasuje do wina. Ale inne odcienie nieco mniej jesienne tu są. Tylko nie widać pewnie. ;)

      Usuń
  4. Kolejne cudo jakby obraz malowany tyle, że nitkami. Jak najbardziej są to kolory jesieni, czuć to, a ja kocham jesień i czuję ją w tej pracy. Lubię Twoje małe dzieła sztuki. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za takie piękne porównanie.
      Też lubię jesień, przynajmniej w tej pierwszej odsłonie.

      Usuń
  5. piękna, taka intensywna jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Intensywna to ta zakładka jest, oj jest :).

      Usuń
  6. Dla mnie też ta zakładka jest jak najbardziej jesienna :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.