czwartek, 10 października 2019

Jesienny spacer

Spacer był w miniony poniedziałek. zanim jednak pokażę zdjęcia spacerowe, najpierw zakładka.
Żeby pasowała kolorystycznie zrobię mały przeskok w chronologii powstawania (i obym się potem nie pomyliła).

Zakładka jest ciekawa kolorystycznie. Jeszcze błękitu trochę, ale i sporo złota. Ten efekt złota zapewniają oczywiście rozmaite odcienie brązu i rozbielonej "zgniłej" zieleni. To, co najciemniejsze to nie czerń, tylko bardzo ciemny granat. Połączenie jasnego i ciemnego koloru obok siebie daje wrażenie głębi... A brak symetrii staje się dodatkowym atutem. ;)



Jesień u nas jeszcze walczy z zielenią - bardzo lubię takie pomieszanie kolorów. I te rozmaite owoce... Szkoda jedynie, że mój telefon nie przepada za kolorem czerwonym...


 Ten ognik (a nie jarzębina) poniżej jest naprawdę bardzo czerwony...


 A tu złoto najczystsze...







 Sumaki to są zadziwiające rośliny (poza tym, że mnożą się jak chwasty).



 Jak z mitologii, prawda... "Złote jabłko"





 Ten jeden czerwony listek.... :)



Uświadomiłam sobie względność odległości,. Gdyby ktoś kazał mi iść pieszo do miejscowości odległej o 10 km (albo iść pieszo ode mnie z domu do Średniej Kamzikówny, to ta sama odległość) byłabym chyba co najmniej oburzona. A tak spacerując sobie, te 10 km wydeptałam bez wielkiego wysiłku...

Miłej jesieni.

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Przyznam, że podoba mi się i wydaje mi się niecodzienna. Choć już oczywiście powstała inna w podobnych kolorach.

      Usuń
  2. Zakładka śliczna. A te pomarańczowe owoce na drugim przyrodniczym zdjęciu od góry, wyglądają na ognik, a nie na jarzębinę. Mam taki sam krzew w ogrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, oczywiście to nie jest jarzębina. Na kolejnym zdjęciu chyba (którego nie pokazałam) była jarzębina i mi się zlało, albo nie przyglądałam się szczególnie :). Poprawiłam i dziękuję!

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia jesieni, zwłaszcza to z jabłuszkiem. A zakładka jest ich cudownym dopełnieniem. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo piękne są takie jesienne spacery.
      Zakładki czasem też się udają ;)

      Usuń
  4. Bellissime fotografie.
    Buona serata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna :) zakochałam sie :):):) a przyroda bajeczna !:)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.