wtorek, 28 kwietnia 2020

Bzowa

W sumie miałam ochotę napisać w tytule "Wrzosowa", no ale to nie ten czas, teraz zaczynają kwitnąć bzy - ku mojemu zdziwieniu, że to już...

Zatem bzowa zakładka: trochę fioletu, trochę różu..


W sumie taka dość spokojna i nawet monochromatyczna w sumie ta zakładka. Czasem trochę spokoju potrzeba :).

Nie mam zdjęć tego bzu, bo tylko przejeżdżałam obok. Zatem coś bardziej różowego...


I kilka obrazków z niedzielnego spaceru.




Niestety, ach niestety, nie udało mi się sfotografować płynącego zaskrończyka. Rozczula mnie widok jak toto płynie, z daleka przypomina peryskop... Mały był.... Dziś natomiast spotkaliśmy ogromnego, chyba blisko metr miał. Wygrzewał się na drodze między polami i zwiał zanim zrobiłam mu foto. A taki był piękny!

Natomiast skowronka złapać się udało. Trudno się fotografuje, jak nie bardzo widać cokolwiek na ekranie...





18 komentarzy:

  1. No właśnie, już bzy... Jaka szkoda, że zaskroniec zwiał. Skowronki cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda bardzo. Zwiał niestety skutecznie., ale jak już wiem gdzie bywa to może kiedyś jeszcze złapię go?

      Cieszę się, że choć skowronka złapałam.

      Usuń
  2. Beżowy, piękny odcień zastosowałaś.
    Pozdrawiam po stokroć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię fiolety.
      A chochlik zmienił bez na beż :D

      Usuń
    2. Może nie tyle chochlik, co klawiatura telefonowa, która "wie lepiej". Oczywiście miał być bzowy :)

      Usuń
    3. No, chochlik korzysta z klawiatury :D

      Usuń
  3. Tak bzy mnie dzisiaj tez zaskoczyły 😂 My mamy poźniejszy w ogrodzie ale wracając z kościoła patrzę a przy drodze nieśmiało rozkwita fioletowy jegomość !!! Przepięknie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, muszę sobie podejść i powąchać ;)

      Usuń
  4. A u nas w słońcu wygrzewa sie żółw którego rok temu złapaliśmy u wrzuciliśmy do stawku z przydomowej oczyszczalni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są kolory tej bzowej zakładki. A zdjęcie z perkozami to już takie wakacyjne, bo kojarzy mi się z latem nad jeziorami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niedzielę zaskoczyły mnie trochę te perkozy, chwilami wyraźnie w tańcu godowym (?). Była też rodzinka dzikich gęsi. Rzeczywiście nad jeziorem było trochę wakacyjnie - podobnie czułam się przez chwilę wczoraj na rowerach.

      Usuń
  6. Jakie piękne masz widoki na spacerach. Pewnie inspirują do kolejnych zakładek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był szczególny, niedzielny spacer. Dziękuję ;)

      Usuń
  7. Wrzosowa - bardzo ładna nazwa. kwiaty chyba jabłoni. Piękny spacer :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzikiej jabłonki. Wrzosowa - to będzie we wrześniu :)

      Usuń
  8. Piękne te ptaki na wodzie. Uwielbiam ptaki. Często je fotografuje. Rewelacja po prostu. I kolejna piękna zakładka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Też lubię fotografować ptaki.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.