sobota, 18 kwietnia 2020

Pudełko folkowe

To pudełko, czy raczej skrzyneczkę, zrobiłam pod koniec stycznia albo na początku lutego. Serwetki z wzorkiem udającym haft znalazła u siebie moja Mama i spodobały mi się.


 Na zdjęciu poniżej wyraźnie widać, że te kwiatki są "haftowane", niemal plastyczne ;)


 W sumie widzę, że zrobiłam dwa bardzo podobne zdjęcia, No trudno. Za to można zobaczyć jak starałam się wykleić serwetką również brzegi otworów :). O ile dobrze pamiętam, dno jest białe z obu stron. Tak jest wygodnie bardzo.


Żałuję trochę, że nie zrobiłam zapasu takich pudełek i pudełeczek - chętnie bym sobie coś niedużego powyklejała. A tak to będzie trzeba zabrać się za  większe tace/pudełka, które też czekają....

12 komentarzy:

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.