środa, 15 lipca 2020

Krajobraz z tęczą


Dawno nie widziałam tylu tęcz, co w miniony weekend. Ostatnia towarzyszyła nam przez jakieś 24 km, miejscami podwójna, miejscami szeroka i intensywnie kolorowa, chwilami widać było cały łuk kończący się na tle mijanych drzew. Coś pięknego!


Zdjęcie przez szybę samochodu....

I do kompletu zakładka. Co prawda nie tęcza na niej ale barw wiele ;) I jakoś się z tęczą trochę kojarzy. Wzięła się z wykańczania resztek nici... A potem pomyślałam,  że na tym tle można coś "narysować". I narysowałam kwiatki :).


21 komentarzy:

  1. Tęcza jest piękna i została pięknie uwieczniona na zdjęciu. Zakładka super jak zawsze,nic dodać nic ująć 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysowana zakładka świetnie wygląda. Tęcza zawsze mnie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęcza jest jak kasztany, budzi we mnie dziecko :)

      Spodobał mi się ten zakładkowy pomysł ;)

      Usuń
  3. Taka inna ta zakładka - zupełne zaskoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi być coś nowego czasem. Wróciłam jeszcze do tego pomysłu i będę pewnie dalej wracać :)

      Usuń
  4. Kolejna fantastyczna zakładka:) W ubiegłym tygodniu obserwowałam u siebie tęczowe halo słoneczne. Również świetny widok. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęczowe halo to jakby "wyższa szkoła jazdy" :). Oglądałąm z samolotu chyba ostatni raz.
      Pozdrowienia!

      Usuń
  5. U nas też sporo tęczy, przez tą pogodę. Śliczna zakłada :) A zakładkę tęczową robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam trzy podejścia :)
      https://aggajas.blogspot.com/2015/01/uciekaj-myszko.html
      https://aggajas.blogspot.com/2014/12/teczo-kolorowa.html
      https://aggajas.blogspot.com/2014/12/miasto-ze-snu-sie-budzi.html

      Usuń
  6. Piękna tęcza i cudna zakładka.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Wczoraj tęcza była tu u nas :) Taka wędrowna :D

      Usuń
  7. Tęcz zazdroszcze bo mimo ze u nas codziennie leje to jej dawno nie widziałam a to taki sympatyczny widok :) a zakładka bardzo wesoła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas wszyscy mają już odruch rozglądania się za tęczą gdy podczas deszczu lub tuż po pojawi się choć promień słońca.

      Usuń
  8. Nadrabiam zaległości w blogowaniu, mam nadzieję bywać teraz częściej u Ciebie- pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie, mam nadzieję, że wypoczęłaś ;)

      Usuń
  9. Wspaniały! Tęcza jest obietnicą dobrych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny wzór na zakładce, coś innego, podoba mi sie. A tęczę uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Tak sobie pomyślałam, że może się jednak jeszcze rozwijam...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.