niedziela, 12 lipca 2020

Pocztówka z Wisłą

To znaczy prawie z Wisłą.
Dokładnie rzecz biorąc - z doliną Wisły.


Gdzieś na Pomorzu.
Te niebieskie wzgórza są już za Wisłą.
Urzekł mnie ten widok.
Zdjęcie z jadącego samochodu (ale chyba otworzyłam okno) wykorzystujące opcję aparatu do fotografowania obiektów w ruchu. Odkryłam, że ta opcja pozwala zrobić zdjęcia, które przy normalnym ustawieniu byłyby nie do pokazania - zupelnie rozmazane.

Aczkolwiek, zoom jednak nieco rozmazuje... Jak te żurawie...


Pozdrawiam z tego baaardzo krótkiego wypadu...

13 komentarzy:

  1. Super zdjęcia 🙂 serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie rewelacyjne ujęcia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się robi dużo zdjęć to potem można wybrać coś ciekawszego :).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To był weekend pełen tęczy - dawno tylu nie widziałam ;)

      Usuń
  4. Żurawie... niezmiennie mnie urzekają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia :) Mam Wisłę nie daleko siebie , płynie przez Sandomierz, ale w każdym miejscu jest inna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam krzyki żurawi a kadry swietne !

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.