czwartek, 30 lipca 2020

Sielsko

Przedostatni tydzień był dla nas tygodniem remontowym. Co prawda malowaliśmy tylko jeden pokój, ale roboty było oczywiście mnóstwo. Najwięcej czasu zabiera zawsze oczywiście wynoszenie rzeczy i przestawianie mebli oraz zabezpieczanie tego, czego się nie da wynieść. Było co robić... Ale jest już czysto i ładnie(j) ;).
Kolejny tydzień i ten, który jeszcze trwa to mnóstwo pracy...
Takie zabiegane dni jednak od razu widać - nie pojawiają się wpisy na blogu.

Dwa dni temu wreszcie zgrałam zdjęcia z ostatnich chyba dziesięciu dni. Nie miałam jednak sił na dokończenie tego wpisu. Teraz już mam znowu zaległości. :D

Ale na razie jestem. Na początek zdjęcia z pól tuż pod naszym miastem.... Te kolory...

Pole przed burzą...


Pogrzmiewało, wiało... Dowiedziałam się przy okazji, że szelest liści kukurydzy (rosła w pobliżu tego pola)  daje taki sam odgłos jak deszcz...

Zanim jednak dobiegliśmy z Malątkiem do domu i zanim zaczęło w ogóle padać i grzmieć zrobiłam jeszcze zdjęcia kłosów. Takie pojedynczo albo parami wyrastające ponad okolicę są zawsze fascynujące! No i zboże nie zawsze rośnie grzecznie na własnym polu :).



A do kompletu zakładka.
Dopasowała się kolorystycznie wręcz idealnie :D.




18 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, uwielbiam lato. Zakładka piękna jak zawsze:) serdecznie pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Remont to jest to czego nienawidzę :) szczególnie w małym mieszkaniu.
    Widoki ziemskie zawsze mnie zachwycają a zakładka kojarzy mi sie z tymi klosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Remont jest najgorszy chyba, gdy sie o nim myśłi że musi byc... A jeszcze jak się ciegnie ponad miarę. Teraz nie było tak źle w sumie. I balkon podremontowałam...

      Usuń
  3. Niesamowite widoki ale zakładka jest takze niesamowita :) no bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopasowanie kolorystyczne mistrzowskie ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne zdjecia! Śliczna zakładka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Lubię robić zdjęcia :)
      Zakładka jest już w użyciu - widziałam ;)

      Usuń
  6. Kłosy rewelacja! A zakładka taka wakacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wakacji u nas jeszcze trochę... I drżenie czy na pewno będą. Ale fakt, pogoda nastraja bardzo wakacyjnie. :)

      Usuń
  7. Mieszanka atrakcyjnych gradacji kolorów między zielonymi drzewami i roślinami gotowymi do zbioru ...

    Pozdrowienia z Indonezji.

    OdpowiedzUsuń
  8. O jak pięknie. Wsi spokojna, wsi wesoła... Ja jako dziecko spędzałam na wsi każde wakacje. Takie obrazki to dla mnie powrót do wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie wieś to zawsze była egzotyka.

      Choć tu mam poczucie, że to nie do końca prawdziwa wieś (nie biorąc pod uwagę podziału administracyjnego).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.