środa, 14 października 2020

Kwiatuszki

 Za oknem szaruga (oby do soboty się wypogodziło i... ociepliło), a zakładka bardzo letnia.
Oczywiście już jedną taką z kwiatkami pokazywałam, ale była nieco inna. Tutaj na tło poszły końcówki nici (o ile dobrze pamiętam) - takie równe zahaftowywanie powierzchni krzyżykami jest jak terapia :D.

Na tej zakładce na uwagę zasługują jednak przede wszystkim kwiatki. Poprzednie były grzeczne i tradycyjne, tu mamy wersję nową, jakby wbrew liniom sugerowanym przez boki krzyżykowych kwadracików (każdy krzyżyk to jak przekątne kwadratu). Kwiatki wyszły jak narysowane cienkopisem - i o taki efekt chodziło. 


Spodobało mi się, że takie nieregularne płatki kwiatków można "rysować" w prawo lub w lewo - uważne oko zauważy różnice - co daje wrażenie większej naturalności. Tylko trzeba bardzo dokładnie patrzeć co się wyszywa :D.

Kwiatuszki też z najlepszymi życzeniami dla Nauczycieli, których tu trochę zagląda.

 

Nie jest to ostatnia taka zakładka :)


Swoją drogą, gdyby ktoś jakąś moją zakładkę chciał mieć, dla siebie lub dla kogoś innego, to mam teraz trochę na stanie i można poprosić, naprawdę. One są po to, by szły do ludzi i cieszyły oczy nie tylko moje ;). Bez zobowiązań. Z racji uroczystości rodzinnych będę mogła wysłać po niedzieli dopiero, ale naprawdę, proszę się nie krępować - i nie trzeba się niczym rewanżować :).


23 komentarze:

  1. Ale pomysłowe te kwiatki, chyba wszystko jesteś w stanie umieścić w takiej zakładce :) a w sobotę dla Ciebie i rodziny wielki dzień :) życzę Ci słonecznej pogody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko to nie wiem, ale mam jeszcze niespodziankę w zanadrzu, tylko musi do niej dojść chronologicznie... więc dopiero za jakiś czas pokażę :).
      Dziękuję za życzenia. Już niech pada byle było bezpiecznie i zdrowo.

      Usuń
  2. Cudna! Niesamowite są Twoje zakładki. Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo się cieszę, gdy się komuś podobają.

      Usuń
  3. Kwiatuszki piękne, a za życzenia dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo. :) Życzenia należą Ci się bardzo, bardzo.

      Usuń
  4. Podoba mi się tło, wygląda jakby namalowało je dziecko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się.
      Pewnie dziewczynka, bo ładnie zapełnione to tło :).

      Usuń
  5. Piękna:) zaraz jest cieplej jak się na nią patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna zakładka. Wnosi dużo optymizmu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna ta zakładka, lubię takie oryginalne, sama mam kilka.
    Podziwiam Cię za cierpliwość i staranność wykonania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Ja po prostu bardzo lubię robić zakładki :). A jak robić, to starannie ;).

      Usuń
  8. Przepraszam, właśnie się zorientowałam, że to _ja_ jestem nauczycielem :P. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe czy poprzedni komentarz sie pojawi ....

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.