piątek, 30 października 2020

Pszczółki

 Pszczółki w ulach już chyba śpią snem sprawiedliwych, ale u mnie na słoiczkach pełnia życia.

Moja Mama jako naczelny Rodzinny Chomik wyjęła latem z czeluści szuflady dowcipne pszczółkowe serwetki. Nieco inne niż tradycyjne, bo jednowarstwowe i tłoczone, ale to przecież w niczym nie przeszkadza.

Na razie powstały dwa pszczółkowe słoiczki.

Na pierwszym wykorzystała serwetkę in extenso, że się tak wyrażę, czyli nic nie kombinowałam. 


 Czyli powstał normalny słoik z zabawnym wzorkiem. Muszę mu teraz znaleźć zastosowanie i właściciela.


Drugi słoiczek samym swoim kształtem domagał się więcej uwagi. Kilka takich "choinkowych" słoiczków dostałam również od mojej Mamy i sukcesywnie je zagospodarowuję.

Te słoiczki są stosunkowo niewielkie, zatem wzór pszczółkowy w wersji oryginalnej wydawał mi się za ubogi. W ruch poszły zatem nożyczki. Pracowicie wycinałam i naklejałam... oczywiście na tło pomalowane wcześniej farbą akrylową.

I wyszło tak:

Z tyłu...

 Z boku...

I z przodu ;)


Żółty proszek w środku to genialna filipińska herbatka: imbir, kurkuma, trawa cytrynowa i brązowy cukier - ta porcja pojechała do moich dzieci i mam nadzieję, że grzecznie piją...

Cieszyłam się, że nakrętki słoików też się dopasowały kolorystycznie i nie musiałam nic z nimi robić.

Ale fajne te pszczółki, prawda?



12 komentarzy:

  1. Cudne! A ta herbatka wygląda niezwykle interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Herbatka jest błogosławieństwem teraz. Ale myślę, że można sobie zrobić podobną z imbiru, kurkumy i cytryny... Wszystko można kupić u nas.

      Usuń
  2. Napisz coś przy chwili o filipińskim jedzeniu i piciu na wiadomą stronkę proszę. I jeśli masz ze 2 zdjęcia ichniejszego jedzenia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej. Leżę i nabieram sił...

      Usuń
  3. Nie widziałam nigdy takich serwetek,ten słoik powinien zawierać miód 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoiczki świetne. Czy jak zmieszam imbir, kurkumę, trawę cytrynową i brązowy cukier i zaleję wrzątkiem, to będzie taka herbatka? Akurat mam w domu wszystkie składniki i strasznie jestem ciekawa, jak to smakuje. Czy to bardziej napój, czy raczej herbatka na przeziębienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że powinno to być to samo. Nie umiem jednak wskazać proporcji, bo na opakowaniu ich nie ma, zatem trzeba samemu kombinować. Nie dawałabym tylko za wiele cukru - dla mnie to jest jednak ciut za słodkie. Ja zalewam płaską łyżeczkę na niepełny kubek. I to jest zdecydowanie herbatka na przeziębienia,rozgrzewająca i lecząca. Tak jest używana na Filipinach - zastanawiałam się co my zrobimy z tym prezentem a tu jak znalazł...

      Usuń
  5. Agato rewelacyjna wesoła serwetka:) swietne słoiczki !!!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.