środa, 18 maja 2022

I znowu :)

 Jakiś czas temu pokazywałam bardzo kolorową przeplataną ("kocykową") zakładkę. Podobała się i na blogu, i w realu. Pomyślałam, że miło będzie zrobić podobną... Nie identyczną, ale podobną i w podobnej gamie kolorystycznej.

No to zrobiłam ;).

Mam wrażenie ,ze na zdjęciu kontrasty kolorów są nieco bardziej widoczne niż naprawdę. Żeby nikt nie powiedział "ale to już było" zrobiłam inny ogonek. 😂😂

Tak wyglądały te dwie zakładki obok siebie:

Tutaj widać, że na pewno nie są takie same. Ale oglądane osobno wydają się identyczne. Poszły w dobre ręce ku mojej radości. ;)
 



11 komentarzy:

  1. Świetne są te kocyki. Zastanawiam się, jak technika byłaby najlepsza, żeby stworzyć duży prawdziwy koc z takim wzorem jak te zakładki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm. Jakiś skośne krosna? Na pewno by się dało, ale nie wiem czy w warunkach czysto domowych. Zależy pewnie jaki duży koc...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      A pamiętam jak to wymyślałam :D.

      Usuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Bardzo twórczo, bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozdrowienia zostawiam :) Twórz, twórz są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zakładki. Mi skojarzyły się z kocami z PRL-u. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe, pełne energii zakładki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.