wtorek, 10 maja 2022

Podobna ale inaczej

Jestem, żyję, tylko nie mam dość energii, by więcej pisać.

Dziś druga "pokojowa" zakładka. Duża frajdę sprawiło mi wyszywanie. Nie wiem czy na zdjęciu dobrze widać, że tło nie jest jednolite a dwuodcieniowe (nie mówię o tej jaśniejszej części, tylko o całości). Ale jest to taka krateczka i to daje ładny kolor.

Zakładka jutro lub pojutrze pojedzie z Właścicielem do Kamieńca Podolskiego. Ta z tulipankami już jest chyba na/w Ukrainie, ale w innym miejscu.

A tu zajawka, którą gdzieś tam wcześniej wstawiałam :D.




12 komentarzy:

  1. Miło mi znowu odwiedzić Ciebie i zobaczyć co tam dziergasz :) bardzo mi się podoba zakladka w kolorach Ukrainy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło Cię tu zobaczyć. Cieszę się, że się podoba. Pewnie będą kolejne zakładki w tych kolorach. A inne rzeczy po kolei pokażę...

      Usuń
  2. Modlę się o pokój także tam. To jest piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Much prayer is needed. God have mercy.
      I'm happy that you like it.

      Usuń
  3. Niech idą w świat i przynoszą nadzieję pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka piękna zakładka! Ukraińskie barwy nadają jej uroku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że wstawiłaś tą zajawkę, teraz dopiero do mnie dotarło, że to się na takim szablonie z dziurkami robi xD Brawo ja... Nigdy nie miałam ręki (i głowy) do wyszywania etc.
    Zakładka piękna... Jedna z najładniejszych, moim zdaniem :) Niech daje nadzieję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toto się nazywa kanwa plastikowa :))). Ma tę zaletę, że jest sztywna, sztywniejsza zdecydowanie od usztywnionej zwykłej kanwy.
      Tak, nadziei nam potrzeba i nie tylko nam.

      Usuń
  6. Zakładka jest śliczna i dokładnie widać odcienie niebieskiego koloru.
    Ja robiłam (pisałam o nich w drugim blogu) frywolitkowe bransoletki, które trafiły do Ukrainek, które znalazły schronienie u moich Przyjaciół.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam - śliczne są. Frywolitki mnie przerastają :).
      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.