poniedziałek, 30 maja 2022

Nowa odsłona zabawy

 Małgosia z https://theprimitivemoon.blogspot.com zaproponowała nową edycję zabawy wielkanocnej, dając jej nazwę Pascha 2022-2023.

Tutaj mamy logo (ładne, prawda?) oraz podsumowanie poprzedniej edycji i opis nowej :):

Ja nie wykaże się chyba wielką oryginalnością, ale będę dalej robić swoje zakładki, bo to jest miła rzecz.

Zatem zakładka na maj, proszę Państwa.

Z małą historią, bowiem wyjeżdżając na koniec kwietnia spakowałam pieczołowicie zapas nici, nożyczki i igły oraz zaczęte robótki, ale nie spakowałam kanwy... Wyprawa do znajdującej się w pobliżu, w tej samej wiosce, pasmanterii zaowocowała kupnem 0,5 m sztywnej białej kanwy. Nie jest to to samo co plastikowa, trzeba wyszywać grubszą nitką... i w ogóle inaczej się pracuje, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Powstała nie tylko zakładka ale i kilka dydndadełek...

A majowa zakładka wygląda tak oto:

 Widać, że format nieco większy i krzyżyki większe. Od spodu podszyłam filcem.

A ponieważ Małgosia lubi ciekawsze zdjęcia to zrobiłam i takie:

Bardziej wielkanocne po prostu :).

Zakładka stała się częścią prezentu prymicyjnego dla znajomego - już księdza. A ponieważ zasadniczo znamy dwóch z tych nowych księży, to zrobiłam im dwie bardzo proste karteczki.

W sumie muszę się przyznać, że kartki pokazuję zawsze z pewną dozą nieśmiałości, bo Wy robicie takie cuda... Ale te mi się też podobają w swym minimalizmie, bo chyba dają jednak szersze pole do interpretacji...

To tyle ;)


8 komentarzy:

  1. Cieszę sie, że kontynuujesz zabawę bo już myślałam, że zrezygnowalas a byloby mi przykro 😕ale jesteś 😘. Nie mów, że nie jesteś oryginalna bo Twoje zakładki takie są i zawsze każda inna nikt takich nie robi.😃 Co do kartek to nie przesadzaj każdą jest wyjątkowa , owszem łatwiej zrobić z gotowcow ale gdzie nasza wyobraźnia 😉. Jeśli chodzi o osoby duchowne to takie kartki i dla mnie stwarzają trudność. Podoba mi się pomysł z namiarami na Pismo Św.
    Cieszę się też że podoba Ci się banerek 😍pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się ta zabawa podoba. :)
      Tylko, że powtarzam ten sam pomysł wciąż w sumie. Może coś jeszcze ciekawego w tej konwencji wymyślę :)
      Na razie nie wiem, czy się załapię ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chciałam wstawić dziś i zonk. Pisze mi, że już po wszystkim. Jak to tak?

      Usuń
    2. To moja wina za późno puscilam posta i żabka wygasła, ale Twoja praca bedzie w podsumowaniu.😘

      Usuń
  3. Mi się Twoje dzieła bardzo podobają, właśnie takie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.