sobota, 28 maja 2022

Klocek z morza

Odkurzam bloga :). I się kajam ;).
Sporo się przewaliło ważnych spraw, może teraz będzie nieco luźniej ;).

Na plaży możną znaleźć różne rzeczy... Na przykład kawałki drzewa, gałęzi i desek, oczyszczone przez morze. To drewno jest leciutkie, takie "inne".  Taki właśnie niewielki kawałek znalazł
am podczas ostatniej bytności na plaży.

W zasadzie od razu wiedziałam, co z niego powstanie. Była to tylko kwestia czasu. :)

No i jest.

Niezapominajki to kwiatki bardzo majowe, dobrze, że się zmieściłam z nimi w tym miesiącu. ;)

 Jeżyk cieszy się z podstawki, a ja mam na razie fajny gadżecik. Być może pójdzie w jakieś inne ręce kiedyś, na razie miło na niego popatrzeć ;).


Pozdrawiam Was serdecznie.


4 komentarze:

  1. Piękna indpiracja , ja właśnie siedzę nad niezapominajkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sobie wyobrażam jakie śliczne będą.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Trzeci raz usiłuję odpowiedzieć na Twój komentarz. Takie gadżecik trochę nie wiadomo po co, ale tak miło się robiło. No i jeżyk wyeksponowany nieco choć taki zwykły.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.