czwartek, 12 maja 2022

Zawieszka i dzbanek

Powiedzmy uczciwie, że dzbanek to raczej jako tło do zawieszki. Ale wykorzystałam go, bo bardzo się ucieszyłam gdy najstarsza z Kamzików przywiozła mi go od mojej Mamy. Było powiem tak, że dzbanek, którego używałam do robienia sobie kawy był już dość mocno sterany życiem. Szukałam czegoś ładnego i poręcznego (i nie za majątek). No i okazało się, że moja Mama spotkawszy gdzieś na targu (w tzw. skorupach) ten konkretny dzbanek uznała, że może się przyda. 

Ach jak bardzo się przyda :). Mieści akurat dwa lub trzy kubki kawy (zależy ile się dolewa mleka...) 



I to w sumie tyle. Zawieszka mniej typowa kolorystycznie jak na ostatni czas, ale podoba mi się ten kontrast :).

12 komentarzy:

  1. A ja myślałam że dzbanek ulepilas 🤣
    Zawieszka ma piękne ogniste kolory tak na Zesłanie Ducha Świętego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeceniasz mnie zdecydowanie :D.
      O tak, ognista na Pięćdziesiątnicę, masz rację.
      Uściski.

      Usuń
  2. Dzbanek ma fajny kształt, a zawieszka ma takie ciepłe kolory, że od patrzenia robi się cieplej. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzbanek jest solidny i ufam, że posłuży trochę.
      No tak to zawieszka niekoniecznie na upały :))).
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że nieco podobna kolorami do Twojego bieszczadzkiego obrazu. Nieco.

      Usuń
  4. Dzbanek klasyczny tzn z klasą, cenie takie, bo większość naczyń mam właśnie z targów. Zawieszka śliczna i taka ognista.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzbanek choć skromny i bez wzorów ma w sobie to "coś". Miło mi Cię widzieć tu i czytać :) Dziękuję.

      Usuń
  5. Bardzo wyrazisty i ciekawy kontrast granatowej obwódki z ognistym środkiem. Podoba mi się. (Widzę, że Ty też musisz usuwać wpisy tego osobnika powyżej)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ciemny granat ładnie kontrastuje z różnymi kolorami., I zawsze przypomina mi ciemnogranatowe niebo nad jasnym osiedlem z mojego dzieciństwa.
      Tak też usuwam, cóż zrobić. To chyba automat jakiś.

      Usuń
  6. Zawieszka jest śliczna w pięknych ognistych kolorach. A dzbanuszek też ma swój urok, mimo że jest dzisiaj "tylko" albo aż tłem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dogrzebałam się komentarzy w spamie. Bardzo mi przykro, że dopiero dziś mogę się ucieszyć tym,. co napisałaś

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.