niedziela, 29 stycznia 2023

Czarny (nie marny)

 Z ogromnej sympatii dla Autorki bloga Zacisze Lenki spróbuję dołączyć do zaproponowanej przez Nią zabawy. 

 

W styczniu miała to być praca z wykorzystaniem koloru czarnego. Ja zrobiłam zakładkę. Dziwne, prawda? 😂😂😂

Lubie od jakiegoś czasu kolor szary i rozmaite jego odcienie. Lubię też czerń, choć chyba zdecydowanie mniej czarnych rzeczy noszę obecnie. Zakładka jest zatem głównie szara i czarna. Bardzo abstrakcyjna. W zasadzie była to zabawa kolorami, częściowo przy użyciu cieniowanej muliny. Cieszyłam się z mobilizacji do zrobienia takiej szarej pracy, bo myślałam o takiej kolorystyce od jakiegoś czasu :)

Oto i ona:

Za tło posłużyło moje cieplutkie śliwkowe poncho :) - super prezent.

I ciekawe, co będzie dalej w tej zabawie :).

18 komentarzy:

  1. Te kolory to klasyka i fajnie, że podjęłaś wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Potrafisz znaleźć wyjście z każdej sytuacji, zakładka udana i oryginalna jak każda która zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie to wygląda. Czy zakładkę tworzyłaś spontanicznie, czy najpierw sobie rozrysowałaś wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W sumie spontanicznie. Bardzo rzadko rozrysowuję wcześniej wzory. Najczęściej gdy są skomplikowane - kiedyś robiłam zakładkę z motocyklem czy autkami. Ale tu chyba zaczynałam z jakąś bardzo ogólną koncepcją, która się rozwijała podczas haftowania.

      Usuń
  4. Podoba mi się:) Kolory eleganckie, zawsze na czasie.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Dobrze jest czasem zrobić cos spokojnego. Z odrobina fantazji jednocześnie. 😊

      Usuń
  5. Świetna zakładka w szarościach. :)
    Też ostatnio spodobała mi się taka kolorystyka i ogólnie motywy w odcieniach jakiegoś jednego koloru.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Taka stonowana paleta ma plusy. I też jest wyzwaniem.
      Pozdrowienia 🙃

      Usuń
  6. Śliczna zakładka. Bardzo dziękuję, że dołączyłaś do zabawy. Wrzuciłam link u mnie. Zapraszam w kolejne miesiące, tematyka będzie różnorodna, przyjmuję luźną interpretację. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, właśnie zamierzałam wrzucić link i widzę, że jest 🤓.
      Będę się przymierzać.

      Usuń
  7. Bardzo ciekawa wyszła ta zakładka Agato, taka inna ale też ciekawa 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dobrze, ze inna. Choć jak popatrzeć parę lat wstecz to pojawiały się podobne chyba.

      Usuń
  8. Ciekawy wzór. Pasuje do kolorystyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo. Cieszę się, że się podoba :).

      Usuń
  9. Piękna zakładka, mimo że nie kolorowa jak to zawsze u Ciebie.
    Maila od Ciebie niestety nie mam 🤔
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka szarych czy szaroczarnych zrobiłam kiedyś dawno. Milo mi bardzo, ze i ta się podoba.
      Hm. Nie rozumiem, pisałam na adres podany na blogu. Niemniej proszę, prześlij mi swój adres, abym mogła wysłać zakładkę :). kontaktdoagai na gmailu.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.