środa, 11 stycznia 2023

Użyteczne

 Trochę odpoczynku od różyczek 🙂.

To są dwa ostatnie pudełka, czy też dwie ostatnie skrzyneczki, zrobione przeze mnie w 2022 r. (Co nie znaczy, że pokazałam już wszystkie).


Skrzyneczki powstały po to aby pewnej Pani było łatwej korzystać z kuchennych szafek. Skrzynka na przyprawy i skrzynka na herbatki. Można wyjąć i poszukać właściwej 🙂.




Bardzo miło się to robiło, poczułam się doceniona i prezent jest użyteczny. Super, prawda?



(Niestety serwetki były z tych mniejszych, stąd paski na dnie większej skrzynki...)

16 komentarzy:

  1. What a great idea! How did you make them?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bought boxes made of plywood and used the decoupage technique :)

      Usuń
  2. Skrzyneczki urocze i jakże potrzebne. U mnie, niestety, mimo pojemniczków, w szufladzie z przyprawami bardzo szybko robi się bałagan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też niestety. Ale nie mam miejsca na taką skrzyneczkę.

      Usuń
  3. Muy bonitas y muy prácticas para tener las cosas ordenadas. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama mam skrzyneczkę na przyprawy, kie wiem czy taka wielkość ale pewnie podobna i jestem z niej zadowolona a środkiem i paskami nie ma się co przejmować, nie będzie ich widać pod herbatami ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też korzystam z podobnego sposobu " opanowania" torebek:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś trzeba :)
      Ja mam taką b. wąską szafkę-szufladę i mysle jak ją lepiej zagospodarować.

      Usuń
  6. He, też mam takie przydasie na przyprawy. Bardzo to ułatwia pracę w kuchni. Piękne skrzyneczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ułatwia. :) Tak mi się wydaje ;) Dziękuję :)

      Usuń
  7. Fajne i przydatne bardzo skrzyneczki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super skrzyneczki i na pewno bardzo przydatne. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🙂🙃 Zakładam, że będą bardzo przydatne.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.