sobota, 21 stycznia 2023

Rocznica

 Dziś minęło 10 lat od mojego pierwszego wpisu na tym blogu.

Właśnie wracam pociągiem do domu, piszę te słowa na telefonie i myślę ile jest we mnie wdzięczności za tę przygodę. Wdzięczności przede wszystkim za poznane osoby. Większość tylko internetowo, ale niektóre i w tzw. realu. Jedno i drugie super.

Gdyby ktoś jeszcze chciał uczcić tę rocznicę zamawiając sobie zakładkę czy dyndadełko, czy cokolwiek innego, zapraszam pod poprzedni wpis 🙃.

A tutaj zdjęcie z porannej podróży, bajkowy klimat, który rzadko oglądamy w naszych rejonach (zdjęcie juz nie z naszych rejonów).



Zdjęcia robione z pociągu. Taki szczególny klimat ☺️❄️❄️❄️

10 komentarzy:

  1. Serdeczne gratulacje z okazji dziesięciolecia! Pomyślności, kreatywności i wytrwałości na kolejne lata blogowania i robótkowania. Ja też czuję wdzięczność, że spotkałyśmy się w blogosferze. Dziękuję Ci za każde dobre słowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteśmy rówieśnicami Agatko, no jesteś starsza o 3 tygodnie:-) gratuluję Ci i cieszę się bardzo, że mogę Cię tu spotykać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Bardzo się cieszę i ja. To był dobry pomysł,aby zacząć. 🤓

      Usuń
  3. Cieszę się z Tobą z Twojej dekady na blogu. I w ogóle, że udało mi się tutaj trafić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki raz jeszcze Agato a obrazy zza okna Przepiękne!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.